Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Bild

2018-10-18 15:43 #0 av: Tatsu

Hej!
Länge sedan jag var inne här men tiden räcker tyvärr inte till allt.
Tog ett foto i morse på kossorna som är på en åker nedanför vårt hus. De tittade på en elverksarbetare som inte syns i buskaget.
Men min dotter kommer och visar mig -Vad har du fått med på bild😱
Hade inte sett något speciellt men titta i hörnet längst ner.
Tänkte vem/vart kan man fråga om detta - jo på Övernaturligt så klart/Tatsu

Anmäl
2018-10-18 15:44 #1 av: Tatsu

Anmäl
2018-10-18 17:31 #2 av: Magi-cat

Menar du i buskarna till höger?

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2018-10-18 18:22 #3 av: Tatsu

Ja

Anmäl
2018-10-20 08:05 #4 av: P.O

Det ser ut som ett spöke av en ande liknande person.👻

Anmäl
2018-10-20 08:22 #5 av: Magi-cat

Jag tycker det ser ut som två rådjur. Glad

Men när jag förstorar bilden syns de inte alls. Jag skulle tro att detta är ett exempel på pareidoli, att söka mening i en bild, i slumpmässiga mönster.

Fin bild!Glad

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.