Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 1311 ggr
Arijon59
2018-10-05 10:22

Kan man lita fullt ut på tarotkort och pendlar.

Jag har en pendel med bergkristall som har svarat på många av mina frågor och det har visat sig stämma. Men det jag vill veta är om man kan lita på tarotkort fullt ut? Min mamma gjorde en årsläggning på mej om kärlek från september till augusti 2019 och enligt den ska jag och min tvillingsjäl börja ett nytt förhållande under denna tid. Här är den. ÅRSLÄGGNING sept 2018 planera HUR DU SKA GÅ TILL VÄGA. VAD SKA DU GÖRA. VILKEN VÄG SKA DU TA? OKTOBER 2018 MÖTE MÅSTE SKE , MEN DET FINNS MENINGSSKILJAKTIGHETER OCH DE BEHÖVER DISSKUTERAS. NOVEMBER. 2018 DET DU EFTERTRAKTAR FÅR ANDRA ATT ANDRA ATT DRA SIG TILLBAKA. DECEMBER 2018 HON MÅSTE SLÄPPA TAGET OM DET FÖRFLUTNA JAN 2019 . MAN SKA TA ANSVAR. FEBRUARI 2019 BÖRJAN PÅ NÅGON FÖRÄNDRING, MED HJÄLP AV TRÖST OSV. SEXUELLA, FYSISKT OCH MENTALLA KÄNSLOR. MARS 2019 NY BÖRJAN, NYTT FÖRHÅLLANDE. BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN . FRÅN GRUNDEN VÄXA OCH MOGNA APRIL. 2019 DET KOMMER ATT LÖSA SIG OCH GÅ BRA I ETT FÖRHÅLLANDE OM NI ÄR DIPLOMATISKA. ATT MAN TAR GEMENSAMMA BESLUT. MAJ 2019 NÅGON TYCKER INTE NI SKA VARA TILLSAMMANS ELLER NÅGON SOM ÄR AVUNDSJUK OCH INTE VILL SE ER TILLSAMMANS. NI SKA TA DET LUGNT I ERT FÖRHÅLLANDE. SKYNDA FRAM I LÅNGSAM TAKT. JUNI 2019 ATT DU ( NI) SKA SE TILL ATT HAR EN ORDNAD EKONOMI OCH VARA SPARSAM OCH HA ETT SPARKONTO. JULI 2019 SE REALISTISKT PÅ DIN PARTNER. TÄNK EFTER INNAN DU AGERAR. LÅT INTE KÄNSLORNA ALLTID STYRA DINA HANDLINGAR. TÄNK TILLSAMMANS ,GÖR SAKER TILLSAMMANS,PLANERA OCH TA BESLUT TILLSAMMANS. OSV. AUGUSTI 2019 LUGN OCH FRIDFULLHET. LYCKA. MAN LEVER ETT LIV MAN ÄR NÖJD MED Alltså detta är min mammas tolkning av korten. Så kan jag lita på det eller inte?

Ha en fin dag ❤️

Annons:
Amandla
2018-10-05 10:46
#1

Tarot är sällan exakt, se det som en vägledning. Haka inte upp dig på att det måste vara ett kärleksförhållande med en tvillingsjäl (ser inte att det står något om tvillingsjäl?), det kan vara en god vän också, en relation som kräver samarbete. Sen är det problemet med tiden, den kan vara väldigt flytande, tro mig. Ta råden för månad för månad och se om något passar in. Enligt min erfarenhet stämmer tarot bäst för andlig vägledning, inte för förutsägelser, men ibland väldigt träffande för vad som hänt i dåtid ex. vad påverkade mig så att jag gjorde si eller så?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Arijon59
2018-10-05 10:55
#2

Ja. Okej. Men läggningen var anpassad för att spå en kärleksrelation. Jag vet jag var otydlig med det

Ha en fin dag ❤️

Amandla
2018-10-05 11:13
#3

Det är svårt att förutsäga sånt, så ta det med ett par nävar salt så att säga. Kärlek kan dessutom komma i många olika former, så var öppen för det. Vänner, familj, djur som exempel.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Arijon59
2018-10-05 11:15
#4

Ok. Ska göra det. 😊

Ha en fin dag ❤️

Amandla
2018-10-05 11:16
#5

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
wildfire
2018-10-05 17:25
#6

Jag håller med Amanda korten vägleder och ger inte exakta vägen och nu är det din mamma som känner dig väldigt väl som lagt korten för dig och jag vet inte hur exakt hon är eller om hon även använder sin intuitiva/mediala sida för det där är så olika från person till person hur dom jobbar med korten.

Just kärlek är svårt att förutspå men det finns dom som är helt fantastisk på att pricka in sånt rätt sen är det som skrivits ovan att kärlek kommer i så många olika former och det är lätt att stirra sig blind på att det handlar om en partner och ett kärleksförhållande.

Tvillingsjälar verkar vara lite på modet nu för tiden och många frågar om dom och när det kommer till tvillingsjälen/flamman som det också kallas så behöver det inte vara en relation som innebär förhållande äktenskap barn med mera tvärtom det kan vara den absolut djupaste gemenskap och vänskap med en annan människa men också med tvillingsjälen på andra sidan och där har jag min tvilling en ande som jag är evigt trogen som följt mig så långt ner i min barndom som jag kan minnas så det finns många många varianter likaså vad gäller djur så fastna inte i att tvillingen är en person du måste ha förhållande med utan var öppen för alla möjligheter universum har att visa dig.

Flera av mina djur jag haft genom årens lopp är  ur den själsgrupp  som jag och min tvilling tillhör vilka är enormt starka band mellan oss men inte lika starka och dynamiska som banden är med tvillingen. Jag och min tvilling vi valde att göra varsina inkarnationer, han under 1800-talet och jag gör mitt liv nu och vi har en fantastiskt fin relation där han också är min huvudguide så som du ser tvillingen kan komma i alla möjliga former och möter du din tvilling oavsett det är i andlig eller fysisk form så kommer du att veta om det i hela din ande det kan jag garantera dig för ni missar inte varandra eftersom  banden mellan er är så starka så dom går helt enkelt inte att ta fel på.

Vad gäller din mammas läggning så kan ingen av oss andra lägga oss i den eftersom det inte är vi som lagt korten för dig och inte alls vet hur hon jobbar och hur korrekt hon är i sina läggningar. Sen är det så också att din mamma känner dig så väl  och på så vis kan hon göra en korrekt läggning för just dig.

Ibland kan det också vara till en nackdel att vi känner varandra väl oavsett det gäller tarot  medial vägledning eller annat och jag personligen brukar inte göra sånt för dom som jag känner väl för då är det så lätt att jag flyter med i saker som jag redan vet om personerna och får då svårt för att ge en bra bevisföring för det jag håller på med så det här är ju faktiskt inte helt lätt .

Nu jobbar jag inte som tarotläggare eller medium det var nåt jag avsade mig för många många år sedan men jag går den shamanska vägen sen över 30 år och har lärt mig på den resan att bara vara och acceptera det dom händer och sker oavsett det gäller andlighet eller möten med en tvillingsjäl så  försök att ha tålamod din tvilling kan komma i dom mest underbara skepnader.

Jag fick acceptera min tvilling redan som barn för han fanns bara där och vi har ett andligt kontrakt som säger evig trohet och är det meningen så möter du din tvilling i detta livet om inte så kommer en annan själ att göra inträde i ditt liv och ni kommer att finna kärleken tillsammans.

Annons:
Ghosthunter
2018-10-06 19:32
#7

Allt beror väl egentligen på tolkningen. Man måste vara duktig på det och det är inte lätt. Man måste öva mycket. Så det är nog det som är problemet här. Det där med pendeln är en annan sak…det är inte en spådomsteknik.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

wildfire
2018-10-07 17:40
#8

 Så sant Spöket det är svårt och väldigt få förunnat att kunna lägga tarot för andra och på riktigt komma korrekt i sin information till klienten.

Nu vet vi inte  hur bra TS mamma är på det här för hon kan sitta med väldigt korrekt information samtidigt som det är hennes eget barn hon redan vet så mycket om och då blir lätt information och tolkning påverkad varelse man vill eller ej.

Sen det här med spådom är jag inte så öppen för, varför jo oftast handlar spådom om kärlek, pengar, arbete hus med mera men man glömmer så lätt bort sin egna personliga andliga utveckling  mitt i det materiella och i  andra människor  man har behov av (tror man ) ,ekonomi med mera så man glömmer helt bort sig själv och sin egen inre utveckling som ande  den som utvecklar och leder till inre harmoni.

Det är där alla måste starta att balansera upp sig själv för då först kan allt annat så som kärlek och den världsliga världen få utrymmet att hela din ande.

Kärlek mellan två är inte allt men kärlek till dig själv leder till kärlek till andra då har du en komplett balans.

För det inte sagt att vi kan tycka,tänka och känna alla former av känslor men allt börjar hos oss själva och utan vår egen inre säkerhet så har vi inte mycket att hämta om vi letar vår trygghet i andra människor så som en kärlek som ska laga allt men vi måste laga våra liv helt själva först  det kan ingen annan människa göra åt oss vi måste skapa vår egen balans och med en kommer kärleken 🌺

Arijon59
2018-10-15 12:47
#9

Tack för allt ni skrivit. Den där kopplingen ni pratar om har jag känt med henne sen alltid. Men jag har hittat rätt väg nu. Jag och min tvillingsjäl är enade själsligt nu.

Ha en fin dag ❤️

Ghosthunter
2018-10-15 18:07
#10

#9 Det låter ju gott!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

wildfire
2018-10-16 04:13
#11

#9 Det låter alla tiders toppen, all lycka till 🌺

Upp till toppen
Annons: