Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Reinkarnation/Tidigare liv

Hur får jag min Tvillingsjäl att träffa mej, osv??

2018-09-30 16:12 #0 av: Arijon59

Hej!

Jag tror nog jag börjar från början. Jag är en kille på 18 år som är uppvuxen med det paranormala och mediala. På min mammas sida av släkten har vi varit healers och utövat magi i flera generationer. Jag har alltid varit väldigt mogen för min ålder.

När jag var 7 år flyttade jag till ett familjehem och gick på en skola i trakten in till familjehemmet. Jag mobbades under hela den tid jag gick på den skolan. Det gick drykt tre år tills jag bytte skola. Jag mådde väldigt bra på den andra skolan.

Nu ska jag komma till saken.

Jag träffade en tjej på den skolan som jag älskar av hela min själ.

Dagen hon började i klassen så drömde jag om henne och såg hur hon såg ut och fick reda på hur hon var.

När jag såg henne första gången så kändes det som om jag inte ville något annat än att vara med henne hela tiden. Redan då bara som 9\10 år gammal så kände jag en intill elektrisk dragning till henne. Jag och denna tjej blev bra vänner och till slut visade jag mina känslor. Men hon ville inte satsa på förhållandet då.

Redan när jag började på den skolan vi träffades på visste jag att jag inte fick gå kvar där. Så slutade jag på den skolan och mådde superdåligt på den nya skolan. Jag vågade inte kontakta henne på över 4\5 år. För jag ville inte hon skulle få problem (denna tjej bor också i familjehem)

Jag har haft många visioner och drömmar om henne sen den första drömmen.

I december 2016 så började vi prata på messenger och blev ihop på julafton vid 12:00. Vi pratade massor och upptäckte båda två att vi hade haft\har väldigt lika liv och ville ha lika liv. Hon ville hålla vårt förhållande hemligt för familjehemmet hon bor i, men jag ville hon skulle berätta för att inte få problem om dom kom på oss. Vi pratade mer och mer och dagarna gick. En dag hade jag fått henne att berätta om oss. Då skrev hon till mej och sa att hon inte fick va med mej och gjorde slut. Jag har försökt allt för att få henne igen, men hon får inte och vi har inte haft någon "fysisk" kontakt sedan början\mitten på 2017.

Jag har stött på henne många gånger sen dess och nu har jag hennes nummer som jag fick av en gemensam kompis vi har.

Under all denna tid har jag känt av henne mentalt och vi har möts i våra drömmar.

Jag kan tillägga att hon fyller 17 detta året i december.

Så till frågan. 

Hur och vad kan jag göra för att vi ska få va tillsammans? Det gör ont i hela min kropp att va utan henne och jag blir yr och ledsen utan henne (fast jag har kontroll över yrseln osv)

Jag är tacksam för all bra hjälp. Tack på förhand!!!!

Anmäl
2018-09-30 17:12 #1 av: Aleya

Man kan aldrig "tvinga" ihop någon. Med det menar jag att jag förstår hjärtesorgen hos dig.

Men jag tror att du ska låta detta bero och se om ödet för er samman igen.
Man ska inte försöka tvinga fram kärlek hos någon annan hur kär man än är själv.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-09-30 17:30 #2 av: Maria

Då är det ju dryga året kvar tills hon fyller 18 och faktiskt kan bestämma själv.

Hoppas på det bästa för er tvåGlad

/Maria

Anmäl
2018-09-30 18:57 #3 av: Arijon59

Okej. Tack till er båda. 😊😊

Anmäl
2018-10-01 16:57 #4 av: wildfire

Ni är väldigt unga och har hela livet på er att mötas utan att andra sätter stopp för er och är det meningen att ni ska dela livet som ett par så kommer ni att göra det.

Det är väldigt ovanligt att såna här möten går smärtfritt utan att andra lägger sig i speciellt som ni är så unga så försök ha tålamod för ni lär mötas under livets gång många gånger och uppenbarligen finns band mellan er så ge inte upp utan avvakta och se vad som sker med tiden.

Med tiden låter långt och tråkigt jag vet och inte är det roligt heller att vara ung och höra orden ni är unga fortfarande men tro mig en gammal tant svar kommer och allt faller på plats för er oavsett det är meningen att ni ska dela livet ihop som ett par eller ha den finaste kontakten på andra  andliga plan.

Det här är kanske inte det svar du vill ha men tro mig tiden kommer att utvisa så ge inte upp ni har starka band ingen kan bryta för er och på ett eller annat sätt kommer ni att ha en fantastiskt fin relation oavsett om det är i ett förhållande eller i eran vardag.

När man är ung stirrar man sig lätt blind på att allt handlar om att bli ihop, att vara kära men det finns så många olika former av kärlek som binder oss människor samman så ge det tid och se vad som händer och sker.

Jag önskar dig/er all lycka och försök ha tålamod för svar och vägledning kommer  Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.