Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 697 ggr
Empaten Martin
9/11/18, 9:08 AM

Märklig dröm med fula ord

Hej jag hade en märklig dröm inatt. Jag drömde att jag och min sambo var på marknad och där stötte vi på endel av hennes vänner. Och det var vänner hon inte har i verkliga livet. Dom var verkligen riktiga bitches som var riktiga mobbare. Dom satt alla på bänkar och när jag skulle gå förbi dom lägger en av dom ut ett ben så jag snubblade. Jag kollade på henne och hennes blick visade bara falskhet och ett falskt ojdå. Sista gången skulle jag av någon anledning till vårdcentralen och då hade jag min och min sambos dotter och det var tredje av hennes vänner som försökte lägga krokben på mig. Min sambo säger ingenting och det hade hon inte gjort dom andra gångerna heller. Och då vrålar jag rakt ut till henne " är du helt jävla fucking dum i hela huvudet eller" sedan tar jag en nappflaska (hon hade själv en bebis) och var på gång att kasta på henne. Men sen ändrar jag mig när jag är påväg att ta flaskan och säger "nej förresten barnet har inte gjort mig något" och istället tar en biskvi hon åt, klämmer ihop den och slänger rakt i ansiktet på henne. Sedan innan jag går in så ger jag henne fuckyou fingret med båda händerna och säger " varför går du inte bara och dör. Det ligger en å åt det hållet (pekar rakt fram) och en göl åt det hållet. (Pekar åt höger med tummen) det var en massa fula ord jag använde i drömmen och jag hade en riktigt uppkäftig och kaxig attityd. Det är verkligen inte sån jag är. Dom orden jag använde väldigt mycket var fuck och fucking dum i huvudet satans jävla idioter fucking bitchers och en massa andra fula ord. Vad kan den drömmen egentligen betyda? Eller var det bara en nonsens dröm som inte betyder något?

Annons:
Lussan20
9/11/18, 9:24 AM
#1

Du upplever nog att världen lägger krokben för dig just nu? Att världen sviker dina ideal. Runt finns falska ögon som sviker.Kanske skeendet i landet? Din tjej är nog symbolen för att de som sviker dina ideal är någon du litat på.Valet, arbetsplatsen, föräldrar , men troligast vänner?

De fula orden är väl din besvikelse som tar sig uttryck i fula ord. Att du skyddade barnet visar på att du kanske inser det barnsliga i att ge igen?

Du har ett rikt drömliv och får många Tecken på vad som sker och vad du ska arbeta med i ditt liv….Bara mina tankar….Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: