Annons:
Etikettandlighet
Läst 1986 ggr
Fix
2018-09-09 01:41

Kattens sjuka ögon visade sig genom himlen innan jag visste !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I mars så stod ja på uteplatsen och de va nästan natt, himlen va svart, men plötsligt över mig bildas min katts ögon på himlen , jag fota för ja tänkte direkt att wow de är ju min katt, enda som förbrylla mig ba att de va bara pupiller på ena ögat.För några dagar sedan kom ja hem och ser henne sittandes på uteplatsen och ser direkt att något är fel på hennes ögon . Ena ögat är helt svart och de andra har jätteliten pupiller. Jag tar henne till vetrinären dagen efter och de visade sig va hjäntumör som orsaka de och så hade hon lungcancer:( Av en slump såg ja bilden i mitt bildgalleri och förstår nu varför de bara va en pupiller och de va samma öga också . Men va en himlen ville säga så kan ja inte räddat henne ❤️💔

Annons:
Fix
2018-09-09 01:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Fix
2018-09-09 01:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Fix
2018-09-09 01:56
#3

La upp 2 kort på henne, innan hon blev sjuk och nu när hon vart sjuk💔

P.O
2018-09-09 06:10
#4

Vad himlen ville säga var en budskap om din katts ögon som redan visste vad som hänt med kattens ögon och som ville att du ska få veta det genom att kolla upp det vad som hänt med kattens ögon. Lungcancer och hjärntumör samtidigt, stackars kissen, cancer gör ont i kroppen och huvud.🐈

[NeferNefer]
2018-09-09 06:27
#5

Beklagar förlusten. Vilken vacker katt 🐱❤️

Fix
2018-09-09 09:54
#6

Ja min älskade bebis 💔😭bara gråter, är i 1000 bitar- himlen visste väl att hon va mitt allt och en ängel själv…

Annons:
Magi-cat
2018-09-09 14:10
#7

Beklagar djupt! ❤️🐱😍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Sjuttan
2018-09-10 20:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Förstår så väl din sorg. Upplevde detsamma i februari. Saknar henne mycket.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

P.O
2018-09-12 00:41
#9

Vilken sötnos 😘🐈.

Lussan20
2018-09-12 06:17
#10

Att förlora ett älskat djur gör så ont! Trösten är att vi älskat dom och gjort vårt bästa för dom då de blev sjuka. Att tacka för allt man fått av dom, då sorgen griper tag ,ger en mindre vass sorg. Mina katter dog av njursjukdom , cancer och ålder. De finns som små lysande stjärnor i mitt hjärta. Jag tänker på dig, det var en mycket älskad kisse som var din. Kram från WL🌺

Fix
2018-09-12 10:09
#11

Tack va fina ord ❤️ Hon fick somna in i min famn efter 2 timmars kramar av mig

Fix
2018-09-12 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12
Lussan20
2018-09-12 11:17
#13

Så fint du gjorde det för din kisse, hon var inte ensam. Hon gick fort över-Regnbågsbron- bort från lidande. Hon vilade trygg i din famn och kände din kärlek och värme. Hon har det bra nu…Regnbågsbron finns på google. Jag är synskadad , annars skulle jag lägga in den här till tröst!

Den tröstade mig alltid då mina djur gick över -regnbågsbron.

Så tänker jag mig djurens himmel…Kram från WL🎈❤️

Annons:
Fix
2018-09-12 19:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Tack 😭💔 Nu är de bara att vänta på hennes urna 😞hon försökte in i de sista att va min gosiga katt och va så kramig. Tomheten och sorgen är så hemsk

Lussan20
2018-09-12 19:28
#15

Klart det är tomt och att sorgen river i din själ.

. Det är en plats i ditt hjärta som är tomt. Med tiden kan du fylla det med era vackra minnen , men nu måste du ta en tid att sörja och sakna.Du för göra ett hjärtats album för er tid tillsammans som du kan gå in i och minnas och tacka.

Min hund är nu 12,5 år och börjar nedförsluten.Jag förbereder mig i anden.

Hon var mina svåra dagar av operationer och smärta, där fanns hon då ingen annan fanns med sin kärlek och tröst, hennes kloka ögon som såg mig då jag hade det svårt. Hon är den individ som gett mest. Klart hon alltid kommer fattas mig.

Människor förstår inte våra djurs betydelse i våra liv. Bara en hund eller en katt kan de säga. Därför är det svårare att sörja ett djur man får inte samma förståelse.. Men vi som älskat våra djur så mycket förstår varandra.

Jag tänker på dig och förstår hur ledsen du är….Mvh/WL(sänder en ros till dig)🌺

Fix
2018-09-12 19:37
#16

Tack så mycke ❤️ Ja djur är äkta och så intuitions känsliga och så kärleksfullt trogna en som din fina hund💕 jag förberedde mig i 1 år eftersom min förra katt som ja lät somna on förra sommaren , haft i 2 år , så tänkte att de va vidrigt trotts korta tiden med henne och visste då att min Cody va 13 år och började förbereda mig på att få ett hjärta i tusen bitar men trodde verkligen inte att de skulle bli så snart 😭 Tack för dina svar. Betyder mycke 🌈

Tarotstollan
2018-09-13 01:36
#17

Det är så tungt och ledsamt när våra pälsklingar går bort. Jag har varit med om det själv många gånger. Här hittade jag ursprunget till dikten "Regnbågsbron" och även vem som skrivit den, det visste jag själv inte innan.

http://www.medialt.se/text1_24.html

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2018-09-13 06:25
#18

Tack snälla Tarotstollan!

Det var fint att få den här i tråden till Fix! Jag har heller aldrig funnit  ut vem som skrivit den. Ja den har fått verka hos många, gett hopp och tröst.

Nu ger vi den till Fix så får hon den av oss här, med vissheten om att vi tänker på henne och vi som förlorat våra älsklingar , pälsklingar som Tarotstollan så fint skrev har en gemensam erfarenhet i att mista ett älskat djur. Fix vi tänker på dig och finns här om du vill dela dina tankar och sorg…Kram från WL🌺

Tarotstollan
2018-09-13 08:23
#19

När jag varit på Blå Stjärnan här i våran stad med någon av mina pälsklingar för sista gången, så har de alltid skickat med denna dikten att ta med hem tillsammans med alla pappren.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2018-09-13 08:48
#20

Jag förlorade min ena katt nu i sommar. Han var gammal, så hans tid var ute. Men det tröstar egentligen inte, eftersom det också är många år vi delat tillsammans. De blir ju en bit av ens vardag och av en själv, de älskade djuren.

Men för evigt i våra hjärtan. ❤️🐱

Tänker på er alla som mist ett älskat husdjur. ❤️🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Sjuttan
2018-09-13 09:24
#21

#17. Åååååå så vackert! Tårarna svalar. Tack.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

P.O
2018-09-13 15:14
#22

Här är min hankatt 10 år.

P.O
2018-09-13 15:14
#23
P.O
2018-09-13 15:22
#24

Det gick inte sätta in bilden här.

Upp till toppen
Annons: