Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medialitet

Full av frågor

2018-09-05 22:49 #0 av: mörkaögon

Är väldigt tacksam för tips. :)

Jag har i många år vetat att jag har en medial förmåga. Ser, känner och förnimmer andar och kontakt med andra sidan. 

Har länge tänkt utveckla denna egenskap men hittar liksom inte rätt väg!

Provat kurser, både på nätet och irl, kikat på olika övningar som rekommenderas. Men det känns ändå inte som min grej på något sätt.

Övningarna känns, ursäkta uttrycket, för banala och basic. Kurserna känns för flummiga och utsvävande. 

Samtidigt behöver jag kontakt med andra som har mediala förmågor. Träffar, diskussioner, samtal. 

Men finns det ens? 

Just nu känner jag att jag sitter här med en massa kapacitet som jag inte kan utnyttja fullt ut.

Kram

L

Anmäl
2018-09-11 10:18 #1 av: P.O

Det finns såna kurser i Stockholm att öva på sin kapacitet och böcker. Akedamin.

Anmäl
2018-09-18 22:56 #2 av: mörkaögon

#1 Stockholm är tyvärr lite för avsides för mig, men tack för tips. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.