Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1043 ggr
Missunderbar
2018-09-03 01:21

Viskning i örat

Hej. Jag googlade om detta och såg att det fanns några här inne som har upplevt liknande..därför blev jag medlem här också. Kan berätta hur det gick till.. Jag ligger i sängen, min sambo sover ryggen mot mig. Då jag är sjukskriven(bruten fot) så har jag ju då vänt på dygnet därför jag är vaken nu. Nu till saken. Jag ligger på sidan och kollar på tv när först känner en någon liksom andas i örat? Jag reagerade inte först då jag trodde det var min sambo som andas på mig. Men sen hörde jag någon viska högt mitt namn, sen vad gör du?. Sen mitt namn igen.. kall luft typ(håret rörde sig!!!) Jag vänder mig om hastigt och ser att sambon fortfarande ligger bort från mig! Har sån panik nu. Vad va det jag upplevde? Jag är klarvaken..Håren på kroppen reste sig direkt. Vad betyder det?

Redigerat, svordom borttagen/Amandla

Annons:
bernadette
2018-09-03 11:23
#1

Jag har varit med om liknande händelser vid åtminstone ett par tillfällen.En gång var det inför en positiv livshändelse, en nystart.Så därför tänker jag mig det som någon slags positiv "förvarning" från ens skyddsängel/guide eller en bortgången anhörig.

Sommarek
2018-09-03 13:06
#2

Om det inte hände något mer behöver du nog inte vara orolig. Det var väl någon som ville kolla så att du var okej, eller kanske till och med lämna en liten banna för att du var uppe klockan 3 på morgonen.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Fillifjonkan60
2018-09-04 11:19
#3

Jag har varit med om något liknande för många år sedan. Dåvarande sambon hade gått och lagt sig och jag satt vid datorn och tänker att jag behöver rasta hundarna en sista gång för kvällen. Datorn stod (hade en stationär då) så att jag satt med ryggen mot rummet och helt plötsligt låter det som om någon viskar nånting. Jag blev så rädd och vände mig om snabbt som tusan, trodde det var sambon som var där, men ingen var där. Jag kan inte svära på det men det lät som "go out". Ganska otäckt faktiskt.


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Ghosthunter
2018-09-04 21:17
#4

Det har hänt mig också. Det har jag uppfattat som andar, då även andra saker hänt samtidigt.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

mörkaögon
2018-09-05 22:40
#5

Det händer mig då och då och jag känner inte att det är något att bli rädd för. Det är någon bortgången närstående som vill visa att hen vakar över dig och som vill ge dig lite tröst. Tacka och ta emot. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Upp till toppen
Annons: