Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Viskning i örat

2018-09-03 01:21 #0 av: Missunderbar

Hej. Jag googlade om detta och såg att det fanns några här inne som har upplevt liknande..därför blev jag medlem här också. Kan berätta hur det gick till.. Jag ligger i sängen, min sambo sover ryggen mot mig. Då jag är sjukskriven(bruten fot) så har jag ju då vänt på dygnet därför jag är vaken nu. Nu till saken. Jag ligger på sidan och kollar på tv när först känner en någon liksom andas i örat? Jag reagerade inte först då jag trodde det var min sambo som andas på mig. Men sen hörde jag någon viska högt mitt namn, sen vad gör du?. Sen mitt namn igen.. kall luft typ(håret rörde sig!!!) Jag vänder mig om hastigt och ser att sambon fortfarande ligger bort från mig! Har sån panik nu. Vad va det jag upplevde? Jag är klarvaken..Håren på kroppen reste sig direkt. Vad betyder det?

Redigerat, svordom borttagen/Amandla

Anmäl
2018-09-03 11:23 #1 av: bernadette

Jag har varit med om liknande händelser vid åtminstone ett par tillfällen.En gång var det inför en positiv livshändelse, en nystart.Så därför tänker jag mig det som någon slags positiv "förvarning" från ens skyddsängel/guide eller en bortgången anhörig.

Anmäl
2018-09-03 13:06 #2 av: Sommarek

Om det inte hände något mer behöver du nog inte vara orolig. Det var väl någon som ville kolla så att du var okej, eller kanske till och med lämna en liten banna för att du var uppe klockan 3 på morgonen.  ;)

Anmäl
2018-09-04 11:19 #3 av: Fillifjonkan60

Jag har varit med om något liknande för många år sedan.

Dåvarande sambon hade gått och lagt sig och jag satt vid datorn och tänker att jag behöver rasta hundarna en sista gång för kvällen. Datorn stod (hade en stationär då) så att jag satt med ryggen mot rummet och helt plötsligt låter det som om någon viskar nånting. Jag blev så rädd och vände mig om snabbt som tusan, trodde det var sambon som var där, men ingen var där.

Jag kan inte svära på det men det lät som "go out".

Ganska otäckt faktiskt.

Anmäl
2018-09-04 21:17 #4 av: Ghosthunter

Det har hänt mig också. Det har jag uppfattat som andar, då även andra saker hänt samtidigt.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2018-09-05 22:40 #5 av: mörkaögon

Det händer mig då och då och jag känner inte att det är något att bli rädd för. Det är någon bortgången närstående som vill visa att hen vakar över dig och som vill ge dig lite tröst. Tacka och ta emot. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.