Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen

Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Oförklarade Fenomen

Vad är det här för tecken?

2018-08-12 11:03 #0 av: Barajagg

Jag fotade lite och såg igår när jag gick igenom mina bilder att det är något som jag tycker ser ut som ett öga på bilden? Är det någon mer som ser detta och eventuellt något mer? Är det något tecken?

Anmäl
2018-08-12 11:07 #1 av: [NeferNefer]

Kan det inte vara en katt som sitter och gömmer sig där?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-08-12 11:08 #2 av: Barajagg

Nej det tror jag inte för jag gick in i busken direkt efter att jag tagit bilden och då va det ingen katt där

Anmäl
2018-08-12 12:50 #3 av: papa-bear

finns det pärlugglor i närheten är det troligt att det är en sådan, och du märker inte om den sticker iväg. ögat stämmer och tittar du under din ring ser du kroppen på den.

case closed.

Anmäl
2018-08-12 14:44 #4 av: Barajagg

Oj. Pärlugglor? Har faktiskt aldrig hört talas om det

Anmäl
2018-08-12 14:45 #5 av: Barajagg

Jag ser ingen kropp under

Anmäl
2018-08-13 00:41 #7 av: Tarotstollan

Jag ser ingen kropp heller och jag tror inte att en Pärluggla eller någon annat uggla heller skulle sätta sig i en Rhododendron buske, såvida den inte var skadad.
Dessutom syns inget särskilt vid förstoring heller, så det måste vara något annat.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-08-13 20:43 #8 av: Jbgs

Är nog en reflektion av ljuset i linsen...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.