Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1047 ggr
Fahdonus
2018-08-09 12:28

Konversationer med andra sidan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Tänkte göra en liten "guide" för dem som vill prata med andar men som inte har förmågan att göra det bara sådär, så att man kan få kontakt utan hjälp av ett medium! Jag har känt flera personer med sjätte sinnen som har haft förmågan att höra andar utan att behöva använda något till hjälp, men fast att jag har vissa kopplingar till den världen så har jag själv inte den förmågan. Men jag har istället lärt mig att prata med andar med hjälp av en pendel och ett papper och det har fungerat varenda gång, har pratat med flera släktingar, främlingar och har t.om hjälpt en 400 år gammal släkting till mig att "gå vidare" och sluta vara fast här (men det är en längre historia för en annan gång). Som sagt, allt man behöver är en pendel och ett papper med en viss skrift på, lägger in bilder på exakt hur det ska se ut! Sen kan jag säga också att man måste vara öppensinnad, den som håller i pendeln måste ha en viss koppling till andar eller iallafall inte vara skeptisk som fan. För när jag skulle visa min mamma detta (hon är inte öppensinnad alls och hon är väldigt skeptisk till andar) och hon höll i pendeln, då hände ingenting, men när jag själv höll i pendeln så funkade det perfekt. 1. Skaffa en pendel som på bilden, måste inte vara exakt en likadan såklart, men den behöver ha en sån kedja och något att hålla i på toppen. Rekommenderar en pendel i ett tungt material så att man verkligen känner att något händer i den, pendlar som är gjorda i lättare material är svårare att känna med vilket svar man får. 2. Ta ett papper och rita en stjärna eller något i mitten, behöver inte vara just en stjärna då detta bara är till för att ha koll på vart mitten är. Sen ritar du linjerna och orden som visas på bilden, detta är de möjliga svaren anden kan ge med hjälp av pendeln! När man pratar med en ande så gäller det att man tänker lite smart med frågorna om man vill ha svar på mer detaljerade saker eftersom att svaren på papperet är ja/nej svar, men jag har fått reda på namn, ålder och massa annat ändå så bara ställ rätt frågor och ha tålamod! 3. Sätt er/dig vid ett ställe med plan yta där du kan sitta bekvämt då du kommer hålla uppe armen rätt mycket. Ta fram papperet och pendeln. 4. Håll pendeln så att den hänger över mitten av papperet. Brukar alltid vänta lite först innan jag börjar prata då starka andar ibland får pendeln att börja röra sig framåt och tillbaka utan att man ens ställt en fråga än, annars är det också bra att börja med frågan "Är det någon här med oss?". Sen är det bara att fråga på! Är det någon med er så kommer pendeln att börja gå fram och tillbaka mot svaret anden ger! Eftersom att vissa svar på papperet är olika mitt emot varandra så kanske ni undrar hur man kan veta vilket det är man får när pendeln går fram och tillbaka över båda, men tro mig, man känner styrkan i pendeln gå mer åt ett av svaren. Alltid bra att dubbelkolla svaren man får dock, som sagt ha tålamod och fråga mycket! Sen brukar många stanna pendeln efter varje svar så den hänger över mitten igen så dem kan ställa en ny fråga, och det är bra att göra ibland! MEN något jag tycker är så häftigt är när man ställer en fråga direkt utan att stanna den, för då kan man om anden är stark nog se hur pendeln byter håll mitt i dens viftande, vilket hade varit omöjligt för den att göra om det INTE hade varit en ande som styrt den, är alltid kul att visa det för skeptiska personer då ens egen arm är helt still också medans allt detta händer ^^ 6. Vill ni kontakta en specifik person, som en släkting, då ska ni helt enkelt ropa dens namn, be den snällt att komma dit så ni kan prata. Andar som har en personlig koppling till en kan höra när du ropar, även om de inte är på samma ställe just då! Varning: När man gör detta så öppnar man upp sig mer för andar, man gör ens lägenhet/hus till lite av en andemagnet. Tänk er själva om ni är fast på ett ställe helt ensamma utan att kunna prata med någon i flera år och sen ser någon som kan kontakta dig, klart man går dit direkt då! Detta är inte farligt, men man kan få lite irriterande andar till en ibland, men dem är ofta enkla att rensa ut igen efteråt! Har fått bort dem genom att helt enkelt bestämt be dem försvinna, och i andra lägen har jag behövt bränna vit salvia rökelse, men det är alltid enkelt iallafall och inte farligt alls!

Annons:
Fahdonus
2018-08-09 12:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Fahdonus
2018-08-09 12:29
#2

Papperet

Fahdonus
2018-08-09 12:32
#3

Har nu frågor, om ni behöver mer detaljer eller så, bara skriv till mig! Som t.ex vart man kan hitta en bra pendel eller vad som helst! Ni som testar detta får väldigt gärna skriva vad som hände i denna tråden, hur det gick, skulle va jätte kul att läsa! Och det skulle hjälpa andra som vill testa också att se hur det gick för er ^^

[NeferNefer]
2018-08-09 12:39
#4

Tack för den utförliga beskrivningen 🌺

Fahdonus
2018-08-09 12:53
#5

#4 Hoppas bara det får någon att vilja testa! För att kunna prata med någon efter döden, att kunna få reda på saker om den världen och kunna hjälpa andar gå vidare t.om, det är en underbar känsla. Att känna sorgen av en ande som varit fast i denna världen ensam och full av hat är hemskt, men att sen känna den enorma glädjen hon kände när hon äntligen kunde släppa hatet och gå vidare.. Den känslan går inte ens att beskriva ❤️

Sjuttan
2018-08-09 13:00
#6

Kul. Jag ska absolut testa när jag får tid och tillfälle. Tack!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Annons:
P.O
2018-08-10 17:50
#7

#5 Stackars henne, äntligen är hon fri som en fågel!

[Andevärld]
2018-08-10 17:56
#8

Det här är fantastiskt  bra skrivet och en utförlig vägvisare för den som vill ta andekontakt om dom är nybörjare  👍

Men du Fahdonus du skriver att du inte har förmågan att kommunicera utan pendeln  men läser vi  inlägg  5 så har du den förmågan på alla vis.

Du känner sorgen om en ande inte mår bra, du känner glädjen när anden släpper och går vidare och den känslan skulle du inte ha om du inte hade / har förmågan att kommunicera med andevärlden.

Spinn vidare på känsla, doft, smak, seende, hörsel för jag tror den finns där hos dig men du behöver lita på dig själv att du faktiskt kan för det kan du det är jag helt övertygad om.

Du skriver också så här att det inte är farligt.

Varning: När man gör detta så öppnar man upp sig mer för andar, man gör ens lägenhet/hus till lite av en andemagnet. 

Det kan vara farligt om man öppnar upp sig och är en mottagare av väsen som man inte kan hantera  så det gäller att ha kunskap om hur  kunna arbeta på ett sätt som inte släpper in andar som kan ställa till det i människors vardag .

Jag har sett många bevis och händelser där människor är oförsiktiga med andevärlden och enbart tror att mormor och farmor kommer på besök som  fått med sig andra väsen som ställt till med både sjukdom och sorg  och stora mentala problem så helt ofarligt är det inte och innan man går in i andligt arbete oavsett vad det gäller så måste man veta vad man gör att  man ska skapa ett eget beskydd i allt andligt arbete innan man utför för det kan vara vanskligt om man inte vet vad det handlar om.

Beskydd i alla lägen oavsett vilket andligt arbete som utförs 🙂

Upp till toppen
Annons: