Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1124 ggr
Fannyhanzzon
2018-07-28 01:46

Hör saker

Hej hej ska försöka göra detta kortfattat. För ca 1,5 månad sen var 2 medium hemma hos mig åh min mamma pga av att det bart nån som ropat på min mamma nere i källaren och så. Så det visade sig vara en liten tjej och så men som vi typ förde över till andra sidan. Men dom kände även av min gammelfarmor och en gammal man ( han som byggde vårat hus) men nu vill jag komma till saken. Igår skulle jag gå och hämta vatten då går från min säng till dörren men exaktvid dörren känner jag en kall känsla och när jag öppnar dörren så ser det ut som det står någon där nån meter bort nen försvinner ganska snabbt tänkte inte så mycket på det då. Och när jag ör hemma själv tex idag så hör jag att nån öppnar vår dör till källaren ( innervägen) och är 100% säker på att det är den dörren för den låter speciellt och hör det ljudet ca4 ggr men när jag går ner står den lite öppet. Kollade vart min katt va ifall han skulle kunna öppnat men han låg och stensov. Jag stängde dörren och satte mig nere och hade alltid koll på dörren. Och nu ikväll så har jag hört både att nån går i min trappa och går utanför min dörr. Det knakar ganska mycket när man går och hela min familj sover. Vad ska jag göra egentligen? Ska jag prata med min mamma eller bara låta det vara tills jag har fler ”bevis”?

Annons:
P.O
2018-07-29 14:24
#1

Gammelfarmor är ju kvar och en gammal man är oxå kvar och dom vill visa dig att dom är där!? 👻👀👵👴

unbreakable8
2018-08-05 22:08
#2

Den gamla mannen är kvar känner jag.  Jag tror inte dom förde över honom till ljuset. Ibland kan ju andar luras.

Upp till toppen
Annons: