Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 909 ggr
Empaten Martin
2018-07-18 18:38

Är det en ande eller minne?

Hej. I min ochmin sambos lägenhet är det något märkligt i korridoren i vår lägenhet. (Låt mig börja med att försöka besktiva vår lägenhet som är en 2a. När man kommer in så är det en rak korridor. Kanske 50 cm från dörren så är det borttagen dörr till höger och det är köket. Fortsättet man en dryg meter till så är det toan till höger. Ytterligare 50 cm så är det vardagsrum till höger och till vänster sovrummet och rakt fram ett litet förråd. Många gånger i den korridoren har jag mött vad jag först trott är min sambo för dom är kopior av varandra. Men denna kopian är helt ljudlös och försvinner strax efter att kopian gått förbi mig. Anledningen till att jag frågar om det är ett minne är för att min sambo själv är väldigt starkt medial och ofta väldigt öppen och mycket väl kan både pränta fast märken efter sig och kan locka till sig andar. Hon bodde här innan vi blev tillsammans och hon har mått dåligt innan för hon har blivit illa behandlad av tidigare ex och andra personer som behandlat henne som trofé.

Annons:
Ghosthunter
2018-07-19 17:17
#1

Det kan vara din sambos astralkropp (eller vad det nu heter?) som lämnar den fysiska kroppen en stund. Sånt kan hända.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Demeter]
2018-07-20 18:06
#2

Så är det som beskrivs, astral kroppen åter ett bevis för andlig existens .

P.O
2018-08-08 17:27
#3

En vän till mig sa att hen såg mej sitta kvar i soffan och reste mig upp och gick långsamt mot toaletten där jag redan satt på toa och hen såg att jag gick in genom dörren. Det måste ha varit min astralkropp som såg ut som jag.

Upp till toppen
Annons: