Annons:
Etikettandlighet
Läst 1513 ggr
Linneanor
7/1/18, 11:14 PM

Ser bilder när jag blundar

Imorse när jag låg i sängen och blundade såg jag random "bilder" framför mig, kom en tanke som sa "släpp tanken, bara koncentrera dig på det du ser. Vad ser du?" Kom upp bla en barnvagn, en skrattande kvinna och en jacuzzi i ett badrum. Helt random saker, som jag inte vet vart de kom från. Nån som brukar vara med om liknande? Vet ni vad det är för nåt?

Annons:
[GIKmio]
7/2/18, 3:38 PM
#1

Tidigare när jag hade rejäl ångest kunde jag se filmer när jag blundade.. En man som låste upp sin dörr. Att jag såg ett landskap med åkrar och fält som om jag tittade ut ur ett tågfönster..Konstiga saker som man inte ens tänkte på..

[Tvillingflammor]
7/2/18, 6:00 PM
#2

Inre seende en vägvisare från våra guider att ta vara på och inse att vi ser 🙂

[GIKmio]
7/2/18, 6:42 PM
#3

Jag får sådan syner endast när jag festat rejält under en helg . Tror det mer handlar om vätskebrist och en hjärna som inte hänger med riktigt än någon guide.. Aldrig upplevt något sådant annars..

Najika
9/10/18, 10:42 AM
#4

Jag har varit med om det en gång. Fast Då var det så verkligt som att jag var på platsen. Jag såg två barn skatta och hoppa hopprep, flickan hade flätor och var klädd i en rös klänningen med vitt förkläde. Sen såg jag en gubbe , han satt och hosta i sin fåtölj och läste tidningen. Jag såg han bara bakifrån men tidningen såg äldre ut. Det var så verkligt och ljuden med som att jag var där.

Najika
9/10/18, 10:42 AM
#5

Jag har varit med om det en gång. Fast Då var det så verkligt som att jag var på platsen. Jag såg två barn skatta och hoppa hopprep, flickan hade flätor och var klädd i en rös klänningen med vitt förkläde. Sen såg jag en gubbe , han satt och hosta i sin fåtölj och läste tidningen. Jag såg han bara bakifrån men tidningen såg äldre ut. Det var så verkligt och ljuden med som att jag var där.

P.O
9/11/18, 10:13 AM
#6

När jag låg i sängen och blundade såg jag ett litet troll sitta i min soffa och såg på mig och vände bort blicken och såg på mig igen några gånger och lite blyg.

Annons:
Upp till toppen
Annons: