Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andlighet

Intuitionsövning 20 juni

2018-06-20 18:09 #0 av: Wonnalesan

Nu har mina barn två av dom hälsat på med sina barn, men ett av dom är inte mitt barnbarn, vilket?

Louisa

Linn

Jonna

Emma

Selma

Hoppas det funkar att lägga in detta

Anmäl
2018-06-20 18:15 #1 av: [NeferNefer]

Jag tror på Selma.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-06-20 19:02 #2 av: vonhanna

Jag tror Selma :)

Anmäl
2018-06-20 19:45 #3 av: flocken

Emma

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-06-20 20:05 #4 av: Wonnalesan

Vi väntar väl en liten stund till på svar? Men rätt ser jag bland svaren redan. Bra! Mvh/WL

Anmäl
2018-06-20 20:48 #5 av: Wonnalesan

Grattis Flocken PokalBlommaEmma är inte mitt barnbarn. Men jag tycker de som röstade på Selma får ett litet +, för hon är sista barnbarnet 2,5 år gammal och min yngsta sons enda barn. De andra tre flickorna är min äldsta sons flickor. den äldsta 23 år, så som ni ser är spannet stort på mina barnbarn. Grattis  från WL

Anmäl
2018-06-21 05:27 #6 av: flocken

Tack 🌹

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl