Annons:
Etikettmedium
Läst 1775 ggr
Jodyhannah
2018-06-12 17:32

Seriöst medium...

Hej, jag letar efter ett medium kring Boråstrakten. Någon som av egen erfarenhet kan rekommendera någon? 🙂 Mvh Hannah

Annons:
mörkaögon
2018-06-12 23:26
#1

Jag har varit hos Eva Björklund på http://kreativamoten.com/index.html och upplevde henne som mycket seriös och kunnig.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

drömmare
2018-06-19 10:01
#2

reklam

Amandla
2018-06-19 10:38
#3

#2 Man får rekommendera olika medium utan att det ska ses som reklam. Den reklam vi inte vill ha här är till exempelvis betalsamtal, när någon uppenbart försöker få kunder/klienter till sig själv osv.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
drömmare
2018-06-19 11:40
#4

Hur vet man då det kan vara samma person som skriver eller nära vän . Det jag reagerar för är orättvisorna.

[NeferNefer]
2018-06-19 15:35
#5

Hej, drömmare. Har du läst våra Skrivregler? Gör gärna det. Jag klipper in ett par saker som står i våra regler här.

Övernaturligts admin har tolkningsföreträde av skrivreglerna och bestämmer när varningar och skrivförbud delas ut liksom när inlägg redigeras. 

Det är inte tillåtet att diskutera modereringen i trådarna utan det ska ske via pm till sajtvärden. 

Med vänliga hälsningar,

NeferNefer.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
mörkaögon
2018-06-19 20:48
#7

#4 Eftersom det bara är jag som har skrivit och rekommenderat någon antar jag att det är mig du syftar på. :) 

Jag sökte länge och noga efter ett seriöst medium att anlita i trakten som efterfrågas. Har varit hos henne en gång och blev mycket nöjd, därav känner jag att jag kan rekommendera henne.

Kan garantera att jag inte är hon och hon är inte min vän eller släkting heller! :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Upp till toppen
Annons: