Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Seriöst medium...

2018-06-12 17:32 #0 av: Jodyhannah

Hej, jag letar efter ett medium kring Boråstrakten. Någon som av egen erfarenhet kan rekommendera någon? 🙂 Mvh Hannah

Anmäl
2018-06-12 23:26 #1 av: mörkaögon

Jag har varit hos Eva Björklund på http://kreativamoten.com/index.html och upplevde henne som mycket seriös och kunnig. 

https://nouw.com/insikter

Anmäl
2018-06-19 10:01 #2 av: drömmare

reklam

Anmäl
2018-06-19 10:38 #3 av: Amandla

#2 Man får rekommendera olika medium utan att det ska ses som reklam. Den reklam vi inte vill ha här är till exempelvis betalsamtal, när någon uppenbart försöker få kunder/klienter till sig själv osv. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-06-19 11:40 #4 av: drömmare

Hur vet man då det kan vara samma person som skriver eller nära vän . Det jag reagerar för är orättvisorna. 

Anmäl
2018-06-19 15:35 #5 av: [NeferNefer]

Hej, drömmare. Har du läst våra skrivregler? Gör gärna det. Jag klipper in ett par saker som står i våra regler här.

Övernaturligts admin har tolkningsföreträde av skrivreglerna och bestämmer när varningar och skrivförbud delas ut liksom när inlägg redigeras. 

Det är inte tillåtet att diskutera modereringen i trådarna utan det ska ske via pm till sajtvärden. 

Med vänliga hälsningar,

NeferNefer.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.