Annons:
Etikettövrigt
Läst 993 ggr
Empaten Martin
6/8/18, 7:25 PM

Två frågor

Hej detta är två frågor som kanske ska delas upp i olika forum. (Admin får avgör) Den första frågan är angående våra livsguider. Jag är en man och har en kvinnlig och min sambo är kvinna och har en manlig, samt att en gemensam tjejkompis till oss också har en manlig. Är det så att vi män har kvinnliga guider och tvärt om eller spelar det roll hur vi är som personer? Jag har lättare att förstå och komma överens med kvinnor än män och tvärt om när det gäller min sambo och vår kompis. Sedan fråga 2. Jag och min sambo väntar en liten. Hon har bara ett par veckor kvar innan beräknad förlossning och hon vaknar alltid runt 10 kvart över 3 varje natt. Kan det ha en helt naturlig förklaring eller kan det ha något andligt att göra? Mvh//: Martin

Annons:
[NeferNefer]
6/8/18, 7:28 PM
#1

På fråga 1 säger jag att själen inte har något bestämt kön. Guiderna kanske visar sig för er som kvinna respektive man för att de vet att de lättast når er på det viset?

På fråga 2 svarar jag att din sambo får söka inåt för att få svaret på det.

Lycka till med allt 🌺

Lussan20
6/8/18, 7:44 PM
#2

Jag önskar också all lycka!

Jag vaknar ofta 3,15 på natten och som nattpersonal på sjukhuset så är det en tid då mycket händer. Men jag vet inte varför?

Jag känner obehag då vid kl 3, men somnar om efter bön om beskydd. Kanske sover man lätt just då?😴

Så spännande med en ny liten människa, ta vara på de fina stunderna…..Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: