Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1069 ggr
Liru01
6/5/18, 8:57 PM

Dröm om ansikte

Min mamma dog idag och jag bor inte i samma stad. Kunde inte vara nära henne. Jag vilade och i drömmen visade sig ansikten som avlöste varandra i olika åldrar. Allt gick ihop till en samling av ansikten. En del i vånda och en del lugna i sitt uttryck. Jag vet att jag vaknade till och öppnade mina ögon för att sen blunda igen. Samma syn kom upp igen. Kan någon hjälpa mig att tyda denna dröm? Med vänlig hälsning, LMC

Annons:
[Jbgs]
6/6/18, 12:52 AM
#1

Kände du igen ansiktena? El va det din mor ?

Ninethday
6/6/18, 10:01 AM
#2

Jag beklagar sorgen, må din mamma vila i frid. Jag har upplevt liknande drömmar, visst känns denna typ av dröm mer verklig och tydlig än ”vanliga” nattdrömmar? Hur kändes det i kroppen under och efter denna dröm? Hade du någon speciell känsla? Din mammas bortgång kanske stärkte dina band till andevärlden? Jag tror dock att bara du kan veta säkert vad drömmen betydde då allas spirituella upplevelser är helt unika.

Liru01
6/6/18, 11:37 PM
#3

Jag kände inte igen ansiktena. Det var något barn på några månader, gammal man och några till. Alla samlade ihop sig som till en kör. Jag kände ett lugn, ingen rädsla.

Ninethday
6/7/18, 12:27 AM
#4

Det kanske var dina tidigare liv som du såg? :) spännande i vilket fall. Var uppmärksam på om du ser eller känner av energier och sånt. Jag tror att du kan vara öppen för andevärlden. Om du inte var det innan så kanske din mammas bortgång kan ha någonting med det att göra.

Upp till toppen
Annons: