Annons:
Etikettandlighet
Läst 941 ggr
Sarkipark
2018-06-05 00:40

Kontakt med guider

Hej! Jag har en rädsla gällande att kontakta/prata med/till guider, änglar, olika väsen. Jag har fått det förstått för mig att man ska vara försiktig med andra sidan om man inte vet vad man håller på med och vem det är man faktiskt har kontakt med.  Till exempel "anden i glaset", där söker man ju kontakt för vägledning/frågor, men det avrådes att göra detta om man inte är kunnig, vilket jag anser sunt. Men vad är skillnaden att försöka få kontakt med andra sidan genom bön/meditation?Tips på hur jag kan närma mig och tänka kring detta?

Tacksam för svar!

Annons:
[Vulkan]
2018-06-05 17:06
#1

Det finns inget att rädas för tvärtom bara värme och glädje. Anden i glaset är en lek där man söker spänning och spelar upp varandra med minsta lilla ljud så kan deltagarna få för sig en massa som har helt logiska och naturliga förklaringar och så skrämmer man upp varandra så hela gruppen snabbt sticker ut ur rummet.

När det gäller guider så är dom våra närmaste händer, dom stöttar oss i allt och dom vill oss bara väl inget ont tvärtom dom om några vill att vi ska släppa in dom i våra liv.

Dom dömer oss aldrig och dom ställer alltid upp oavsett om vi själva klantar till våra liv så finns guiderna där och är vårt stöd genom livet. Dom är själar vi redan känner och vet mer om oss än vi själva gör. Det är en  sån villkorslös kärlek som inte kan beskrivas i ord den måste upplevas.

Våga ta kontakt med dina guider, änglar och olika väsen för ingen gör oss nåt ont tvärtom dom vill oss mer än väl.

Upp till toppen
Annons: