Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1060 ggr
DinoD
5/23/18, 9:22 PM

Lever i ett dagligt kaos behöver hjälp!

Jag behöver verkligen hjälp har fått höra från olika håll att det är något ont i mitt liv som förstör saker och sista personen som sa detta sa att jag behöver träffa någon som kan sånt här då hon sjäv (känner inte henne) fått till sig detta när hon träffade mig men inte hade mer kunskap om hur jag ex ska hantera och kämpa emot det. Ursäkta om mitt inlägg är snurrigt men jag har plågats under lång tid och vill få ut allt så det blir lätt fel!! Samt att det är mitt första inlägg hehe… konstiga saker händer i mitt liv och det är bara åt helvette allting så om nån har nått råd att ge?? Mvh

Annons:
DinoD
5/23/18, 9:38 PM
#1

PMa för mer info såg nu att inlägget kan kanske bryta emot Skrivregler sorry för det

[Eloah]
5/24/18, 5:44 PM
#2

Du måste tänka själv och göra ditt liv,

du känner inte henne men hon påverkar dig varför ?

Lev ditt liv och gör det bästa så blir det bra , avskaffa negativt , inför positivt så blir det så .

Lussan20
5/24/18, 6:09 PM
#3

Vänd allt till positiva tankar som Eloah skriver. Forma ditt eget liv. Vissa saker kan man inte undgå, det kallas livet, men sådant som bara påverkar negativt kan man undvika. Tex energitjuvar, människor som bara tar och inget ger. Man kan ägna sig åt något meningsfullt, hjälparbete brukar fylla tiden med mening. var ute i solen och njut av skönheten, blommorna och det vackra. Men alla har perioder som är motiga då allt tycks hända. Allt man inte vill, ska hända, jag förlorade båda mina föräldrar samma dag , men fyra år emellan, bästa vännen och hunden. Min egen hälsa försvann. Då är det svårt att hålla modet uppe, men de goda vännerna fanns där och livet går vidare så en dag så ljusnar det och man kommer på sig med att ha skrattat. Hoppas det ger sig snart och att de goda tiderna kommer ifatt dig igen hoppas WL🌺

DinoD
5/24/18, 6:11 PM
#4

Hon påverka mig för att det hon sa har jag hört förr och hon visste inget om det hon berättade och förstod inte heller hur sånt går till utan det var bara vad hon fått till sig första gången hon träffade mig. Vårat samtal var samtidigt en bekräftelse för henne att hennes intuition eller vad man ska säga stämmer. Hon ville inte berätta allt för mig men hon rådde mig till att ta kontakt med nån som kan.. därför jag skriver här.. Mitt avskaffande av negativt är att jag flyttat 30 mil och umgås knappt med människor och försöker sköta mitt så gott det går men det går inte alls bra…

DinoD
5/24/18, 6:20 PM
#5

Ni får ursäkta mina svar jag är ny på sidan o vet inte riktigt hur allt funkar än… Wonnalesan ja ibland blir jag förundrad över hur man lyckas få in goda stunder trots allt. Får tillomed någon slags ångest över att jag ens kan le ibland trots att det är skönt. Tack så mycket och vad skönt att det känns bättre idag 🎀

Ninethday
5/25/18, 1:36 AM
#6

Om du är orolig så kan du besöka en healer som kan hjälpa dig att rensa din energi från nagativitet och sånt. Finns många utspridda i landet bara en googling bort. Det kanske kan ge dig ro.

Annons:
Lussan20
5/25/18, 8:00 AM
#7

Ja så kan det bli efter lång svår uppförsbacke! Det gör nästan ont att le! Men ljuset kommer tillbaka och då inser man att man lärt sig mycket, bla att vara i nuet och suga på de små goda karamellerna. Du har kraften inom dig, mer än du tror själv!

Jag önskar dig allt gott i livet, det blir bättre…Mvh/WL

[Eloah]
5/25/18, 4:51 PM
#8

hoppas det ordnar sig för dig ts,

Lycka till .

[Ritiva]
5/26/18, 5:59 PM
#9

DinoD ! 

Det här  är jobbigt för dig det kan jag förstå men jag reagerar på hur det här mediet eller hon som du beskriver fört över sin information på och till dig för kan man  inte ge en fullständig information och ge vägledning i ett sammanhang så anser jag att man ska hålla tyst för annars skapar man oreda hos människor som sedan går och funderar som du gör om du har nåt ont med dig.

Nåt ont har du inte däremot så känner jag starkt att du litar till andra när du bör lita på dig själv. Om du tar bort allt vad andra sagt till dig, om du ser på dig som du är och hur din vardag är helt utan andras influenser för du ska leva ditt liv och andra har ingen som helst rätt att skapa oro där och vad ska man kalla det här för förbannelser ursäkta men det låter lite så men det är inte rätt ord det heller men jag finner inget bättre ord i sammanhanget.

Människor i alla tider har låtit sig påverkas av medium eller mediala människor som kommer med halva meningar och så skapar dom enbart en obalans och skrämmer upp sin omgivning helt i onödan.

Hon påverkar dig för det hon sa ?  om du släpper dom orden hon sa och känner inom dig vad som är rätt för just dig och det här ska inte stressas fram snabbt i en forumtråd det ska bearbetas och det ska ta sin tid för du ska lita på dig själv och inte halvmesyrer till medium som inte kan sin sak.

Ett sätt är att tänka positivt och det låter så klart enkelt men enkelt är det inte om någon människa är inne i dom här destruktiva tankarna där andra skapar oro i sitt liv och här gäller det att ta fram sig själv och sin egen trygga person oavsett vad andra säger tycker och tänker så ska ingen skapa kaos i ditt liv.

Du ska skapa ditt eget liv och det kommer från mig som har över 30  år bakom mig som medium så jag vet vad jag talar om man går inte in och sprider oro hos någon om man inte verkligen har bevis och kan fortsätta att vägleda en person så han eller hon kommer rätt då har man inte som medium att göra så enkelt är det.

Släng bort oron och ont, släpp fram dig och den du är så ska du se att du får den balans du vill ha men ta bort alla influenser av andra som vill påverka dig så du får blomma och bara vara den du är.

Du kommer att lyckas, jag lovar !

Lussan20
5/27/18, 7:54 AM
#10

Äkta gåvor bygger upp människor! Det negativa river ner och därför kommer det inte från en god källa och är inget att bry sig om. Det lättar snart! Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: