Annons:
Etikettövrigt
Läst 1356 ggr
Linneanor
2018-05-21 22:06

Astral resa

Jag behöver vägledning. Jag har försökt mig på en astral upplevelse tre gånger nu utan att lyckas. Jag lyssnar på guidad vägledning i över en timme och jag lyckas få kroppen att somna helt, men sen kommer jag inte längre. Jag kommer alltså till den grad att kroppen sover och mitt medvetande är vaket, jag känner hur nära jag är på att lyckas med sen tar det stopp. Min själ lyfts bara nån centimeter som det känns men inte mer än så…försöker hålla ut o va tålmodig och ikväll låg jag över två timmar i samma "tillstånd" innan jag gav upp.. Nån som har nått tips på hur jag ska göra? Skulle så gärna velat få hjälp med detta då jag så gärna vill lyckas göra denna utom-kroppsliga resa. Alla tips tas tacksamt emot!

Annons:
[Lilla spöket pheme]
2018-05-28 17:49
#1

Sluta kämpa !

Slappna av istället och var med om situationen som du ser när det händer att du beger dig ur kroppen och bara följ med, svårare än så är inte en astral resa .

Det kan krävas lite träning och tålamod och en äkta resa innebär smak, doft och en kunskap om att man är på en annan plats där man kan kommunicera med människor  och andar från tid och rum.

Begär inte så mycket av dig, slappna av och låt resan ha sin gång  för den finns där.

Huygens
2018-05-29 15:58
#2

En del aktivitet, som Meditation och egenpåhittade metoder kan hjälpa. Var och en hittar sin väg. Jag tror det viktiga är att försöka träna sej i tillstånd som inte motsvara vanligt vaket tillstånd. Det kan dock ta tid, månader och ibland år. Om man får (fler?) klardrömmar är man troligen på rätt väg.

Upp till toppen
Annons: