Annons:
Etikettmedialitet
Läst 937 ggr
mörkaögon
5/6/18, 10:50 PM

Jag är kass på...

Jag är kass på att känna av borttappade prylar. Jag är ännu mer kass på intuitionsövningar. 

Men jag är bra på att känna av sjukdomar/åkommor hos andra och bra på att känna vilka, från andevärlden, som står bakom folk. :)

Vad upplever du att du är bra respektive kass på? :D

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
Ninethday
5/7/18, 11:12 PM
#1

Kul tråd! :) jag är kass på det mesta haha men jag är väldigt duktig på att känna av stämningen i rummet och vet ofta hur människor mår och vad de behöver för att må bra utan att prata med dom. En stark intuition skulle jag nog vilja kalla det :) om jag ser ett foto eller tex ett nyhetsinslag på tv av någon som är försvunnen så känner jag direkt om personen fortfarande lever eller inte. Jag upplever också mycket övernaturliga händelser som att se andar och sånt men jag är helt kass på att ta kontakt med dom. Jag har ingen kontroll alls. Jag är också helkass på borttappartråden och intuitionsövningar.

Lussan20
5/8/18, 7:03 AM
#2

Haha, ja kass är man på mycket. Jag har bara haft två rätt på intuitionsövningarna under tiden jag varit här.

Jag ser inte andar, men anar änglar. Jag känner av stämningar bland människor och drömmar betydelse är ofta klara. Jag saknar inte det jag inte fått som gåva. Jag har haft mitt område att hjälpa djur  och människor i livet.

En lustig sak är mode, jag anar för det mesta tex vårens färger, kjollängder, byxornas modell innan det slår.

Jag hittar inte saker jag förlagt, men ber om hjälp att finna dom. Pga dålig syn så är det bra att ha änglarna på sin sida. Ett andligt djup har jag jobbat för genom åren. Mvh/WL 🌺

Upp till toppen
Annons: