Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1107 ggr
flocken
2018-04-25 07:51

Lugnande beröring

Jag har i en veckas tid kämpat med ångest. Försöker alltid vila mitt på dagen för att lugna ner mig.just denna dag hade jag svårt att koppla av. Låg på sidan i soffan. Precis när jag tänkte att nu sliter jag i detta kände jag ett tryck över sidan på huvudet. Tänk er någon som lägger en hand på er. Först försiktigt och sen med ökat tryck. Jag kände ett kraftigt lugn och somnade. Det var en man. Jag fick känslan av att pappa kom o hjälpte mig. Han stod alltid på min sida när jag inte mådde bra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
MonicaLagerquist
2018-04-25 08:03
#1

🌺

Stolt ägare till fem La permer

[NeferNefer]
2018-04-25 08:06
#2

Så underbart ❤️

[Dharma]1
2018-04-25 08:09
#3

🌺

Amandla
2018-04-25 13:57
#4

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2018-04-25 15:11
#5

Låter skönt och lugnande. Jag tror att änglarna lugnar i oro. Har upplevt det själv vid svåra situationer tex innan operation. Man får tacka för all hjälp och tröst man får…Mvh/WL

[Jbgs]
2018-04-25 21:23
#6

Har vid flera tillfällen känt att nån lägger handen på min axel å vänt mig om för å se vem som är bakom mig… Men ingen där…

Annons:
flocken
2018-04-26 04:53
#7

Först trodde jag att jag inbillade mig. Men det var så tydligt och har mått lite bättre en dess.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2018-04-26 07:10
#8

Detta har jag med råkat ut för, flocken. 

Jag skulle sova men kunde inte då jag vart bekymrad över min ekonomi för tillfället. 
Helt plötsligt känner jag en hand på mitt huvud. Precis som att jag inte ska vara orolig. Sedan somnade jag. 

På morgonen sedan kollade jag mitt konto. Då hade det kommit in 800 kr från…..ja jag vet fortfarande inte vart de kom ifrån.

[Dharma]1
2018-04-26 17:32
#9

Kära hjärtanes vilken fin tråd, jag blir så varm ända in i hjärtat, det är nåt alldeles fantastiskt det vi får vara med om.

Många har blivit berörda fysiskt och mentalt genom dom år som jag jobbat som medium och varje gång jag hör om den här tryggheten och läkande så blir jag alltid lika glad och full av rusningar i anden för vi är så älskade så om vi bara visste och kunde förstå i jordiska mått ❤️

Upp till toppen
Annons: