Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 852 ggr
Empaten Martin
2018-04-19 21:19

Poltergeist?

Efter ett tidigare inlägg där jag berättade om ett sabotage av en prydnadsängel så har jag pratat med en medial kompis som säger att det kan vara en Poltergeist eftersom det smälls en hel del i skåp och garderober också. Men hur gör jag mig av med den? För vad det än är så försöker det gömma sig för mig när jag försöker känna in vad det är för någon. Alltså jag känner att det finns en närvaro men jag kan inte känna om det är en god eller ond ande eller ens varför den är här eller om den tillhör min eller min sambos sida. Absolut ingen information alls jag får! Jag kan tala om också att bara för att jag skriver nu och frågar om råd så är det hur lugnt och fridfullt som helst här!

Annons:
[Dharma]1
2018-04-23 06:29
#1

Poltergeist är ett fenomen som uppstår när någon vill pocka på vår uppmärksamhet och när en ande inte blir förstådd så kan han eller hon väsnas väldigt mycket.

Jag har inte läst din andra tråd så jag är inte insatt i vad det helt rör sig om men mitt råd är att ta hem något duktigt medium som kan föra andens talan och när anden får sitt sagt så brukar både närvaro och fysiska fenomen avta.

Din mediala kompis kanske kan hjälpa dig ?

Du skriver : Jag kan tala om också att bara för att jag skriver nu och frågar om råd så är det hur lugnt och fridfullt som helst här!

Det är ett Tecken på att anden får din uppmärksamhet och tar du hem någon som kan förmedla det han eller hon vill ha sagt så ska du se att det lugnar  ner sig 🙂

Amandla
2018-04-23 11:00
#2

Bara en liten parentes: det är enligt sajtens Skrivregler (klicka och läs!) så är det inte tillåtet med snack om onda andar här.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Dharma]1
2018-04-24 17:57
#3

Jag hoppas att jag inte överskred regler, förlåt i så fall ,

Jag tror mer på personlig utveckling för TS .

Amandla
2018-04-24 19:39
#4

#3 Nejdå, det var TS (trådskaparen) som nämnde det i förbifarten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: