Annons:
Etiketthealing
Läst 1309 ggr
Shadowone
4/17/18, 11:28 PM

Viktig fråga.

Hej. Jag är en ung person som har varit intresserad av healing sedan jag var 20år. Jag började upptäcka redan vid 23 års åldern upptäcka min healing förmåga, efter en arbetsinterviu där jag nekades till jobb. Jag ilsknadde till inners inne i mig och la handen på min smärta på låren. Under dess tid. Har jag övat och övat. Själv skulle jag säga att det går nån gnutta bra. Men jag har mycket att lära mig. Därför behöver jag hjälp av en proffshealer som kan hjälpa mig. Innerst inne är jag negativ. Men är också positiv. Men jag har en mörk hjärta och är knappt ren i hjärtat. Men jag är inte elak om det är något ni undrar. Problemet är bara att jag bor hemma och jobbar för att spara pengar för att flytta hemifrån. Jag brukar inte kunna ägna mina tider eftersom jag är en av sysslorna som hjälper i hemmet mer än mina andra syskon eftersom jag är äldre än mina syskon. Men också för att jag är villig. Men jag undrar. Finns det ett sätt att stoppa tiden och stoppa min förändring så jag kanske skulle kunna skaffa denna tid jag behöver. Hjälp mig.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Annons:
Lussan20
4/18/18, 7:49 AM
#1

Jag ser det som en tjänst man brinner för, att hjälpa andra. Att man själv är ganska ringa i sammanhanget , man gör det för att hjälpa. Själv kallar jag det helbrägda. En fin tjänst att få deltaga i. Healing-att lägga händerna på sjuka beskrivs redan i Bibeln. Så att det alltid funnits människor som haft denna uppgift tror jag på.

Det är helande med beröring och tro kan försätta berg. Att det går läkande energier mellan den sjuka och personen som healar, tror jag på och även vetenskapen är väl inne på detta område och nosar lite. Allt som görs av kärlek är läkande.

Stanna tiden, förstår nog inte riktigt hur du menar? Men allt har sin tid, man gör det viktigaste först i sitt liv utan att splittra sig. Du hinner tjäna i ditt liv om du behöver göra annat först! Mvh/WL

Shadowone
5/25/18, 11:48 AM
#2

Okej Ja visst.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Ninethday
5/25/18, 1:18 PM
#3

Du beskriver att du har ett mörkt hjärta vilket tyder på att du är i obalans. Ingen föds med ett mörker i hjärtat. Din förmåga att heala kommer att utvecklas i takt med att du hittar balans utan att du behöver anstränga dig. Lär dig att lita på din kropp, den vet vad du behöver för att komma i balans. Du kanske behöver ändra strukturen på ditt liv och se över vad du äter, hur du sover och vilka du umgås med. Hämta energi och kraft från naturen genom att bara vara i den. Meditation är en bra sak att börja med om man vill få en bättre förståelse för sig själv och sitt inre. Lycka till! :)

Shadowone
7/22/18, 8:30 PM
#4

Okej.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Upp till toppen
Annons: