Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1297 ggr
ivanhoe81
2018-04-05 21:34

Slippa få med sig andar i flytt

Vet inte vilket forumsdel jag ska lägga detta i men jag undrar hur man ska slippa få med sig andar/väsen när man flyttar Under 10 års tid så har jag varit med om samma händelser i varje bostad förutom att det blivit värre där jag bor med ett elakt skratt, morrande och låter som att något går med klövar i trappan och röda ögon i fönstret (bor på andra våningen) Ska snart flytta och vill inte ha med mig något till det nya boendet

Annons:
BoFlygborg
2018-04-05 21:44
#1

Är du säker på att de röda ögonen inte är laserpekare eller grannens router mitt emot? Mina grannar som har alkoholproblem skriker och skrattar mycket och jag hör ofta höga skratt helgkvällar då huset jag bor i är byggt på 40-talet. Ser många, speciellt tjejer, som har vinterkängor och stövlar med en tjock sula som påminner mycket om skorna som tjejerna hade på 90-talet. De låter nog om man går i trappan med dem!

Tror inte att det är några andar utan snarare bara ett väldigt gammalt hus som är extremt lyhört!

[Hukanson]
2018-04-05 21:45
#2

Du har varit störd av en ande i tio år skriver du och den verkar vara knuten till din person eftersom den följer med dig när du flyttar. Där du bor nu utmanar och provocerar den dig med demonistiska fenomen vilket gör dig litet upprörd tror jag och nu vill du verkligen bli fri från den i och med nästa flyttning.

Kanske du måste lära av erfarenheten och inte ge efter för rädsla och ta till flykt utan modigt möta vad det handlar om med hjälp av någon eller några som kan ge råd och konkret hjälp. Jag menar professionell hjälp. Det finns medier som arbetar med problem som liknar det som du har.

ivanhoe81
2018-04-05 22:09
#3

#1 bara ett problem med det och det är att det inte finns något hus på den sidan som jag ser ögonen plus att det är en kraftig ytterbelysning utanför fönstret Sedan har jag egen ingång och trapp upp till mig så det är ingen som springer i den trappan #2 kanske är så, varje gång jag försökt möta den så har jag blivit skadad med hugg efter 4 vassa klor i benet, riven på ryggen etc, just nu har jag fått hjälp att få ett skydd runt mig som verkar hjälpa utom just ögon och väsen i trappan och andra rum Jag är inte rädd utan trött på det som hänt runt mig Det var en som upptäckte en portal i den lägenheten som jag flyttade till för ca 10 år sedan då allt började Jag bryr mig inte om de som kommer och ber om hjälp utan det som jävlas med mig

Dioramabyggare
2018-04-05 22:15
#4

#0: Sedan kanske ett par år har det "kännts en närvaro av något" här i lägenheten. och dessutom har det varit rent "fysiska" händelser/förändringar som har varit ganska otäcka, olustiga, som till exempel när en stor blank handdukshängare en dag ramlade ner från väggen i badrummet och kanske några veckor eller ett par månader senare låg i en säck där vi lägger kläder och annat vi ska tvätta 😮. Där den ramlade ner har vi placerat tvättmaskinen, och säcken får inte plats mellan tvättmaskinen och tvättstället. Vi till och med flyttade tvättmaskinen för att hitta hängaren, och jag letade också under badkaret, men hängaren fanns inte i badrummet överhuvudtaget.

Jag anar att det var en ande som kanske inte gillade att vi fick renoverat i badrummet. måtte den inte komma tillbaka efter att vi i nästa vecka ska få renoverat i hallen… tidigare i år fick vi renoverat i köket, men efter det har det varit lugnt.

Till slut tröttnade vi på alla övernaturligheter, och då började jag regelbundet tänka "nu räcker det, nu får du sluta med allt sådant här", och sedan dess har det varit helt lugnt.

Ibland har jag haft tänkt att det kanske är någon tidigare hyresgäst som har dött i lägenheten och sedan inte fått ro.

ivanhoe81
2018-04-05 22:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Fönstret som jag ser ögonen i ytterbelysningen är lite till höger Tror inte att det kan vara någon router som lyser rött och det är mest äldre som bor här så laserpekare kan vi ta bort mef Och trappen som jag hör morrandet etc från hörde något precis innan jag tog bilden och katterna springer och gömmer sig under soffan

ivanhoe81
2018-04-05 22:19
#6

#4 jag har försökt med det men det verkar komma tillbaka har sagt rakt ut att jag vill vara i fred

Annons:
[Hukanson]
2018-04-06 07:43
#7

Hur har du det själv med din egen andlighet? Ett beprövat sätt att bli av med otäcka andar är att "ta sin tillflykt" eller "åkalla" högre makter som skänker "frälsning" till människor i nöd och förtvivlan. Man kan be, recitera texter och namn osv, ibland räcker det med att innerligt önska GUDS hjälp när man inte ser någon annan utväg. Det beror mycket på vem du är själv, vad du verkligen tror på.

ivanhoe81
2018-04-06 14:48
#8

Jag tror inte på gud om det inte är asagudar men de var ju utomjordingar med mycket bättre teknologi så de sågs som gudar på den tiden och de är ju döda så det går inte att kalla på dem

[Hukanson]
2018-04-06 18:13
#9

Det går att kalla på "utomjordingar" man kan rekommendera Pleiaderna eller Ashtar. Leta på nätet hur du lär mer om det.

Upp till toppen
Annons: