Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1025 ggr
matildamaria
2018-03-21 22:05

Övernaturligt besök?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Hej, kom och tänka på den här händelsen och tänkte att det kanske är någon här som kan veta vad som hände?

Det här hände för ett år sen ungefär, hade flyttat till min första egna lägenhet och bott där i ett par månader när jag en dag vaknade upp med dessa märken på axeln och halsen. Det kan inte ha varit min egen hand då tummen är åt fel håll och dessutom har jag väldigt mycket mindre händer än detta. Inte nog med det, kan ni se de långa "naglarna" som går upp på halsen?

Tyvärr var jag inte jättesnabb att ta kort så märket är inte lika intensivt som först.

Vad kan detta ha varit?

(Nåt intressant är dock att jag från och med den kvällen stängde dörren till garderoben vid sängens fotända och efter det hände det inte igen.)

Annons:
2Sirius
2018-03-21 23:00
#1

Har erfarenhet av liknande fenomen, i form av ansikten, Tecken, siffror och bokstäver, i mindre format än något som Tex fingrar truckta mot huden skulle kunna skapa, dessutom så var Jag vaken då de plötsligt uppträdde på kroppen. Ska se om jag hittar länken, till sidan om en som fick ett handavtryck på bröstet, sominte skulle kunna vara dennes, er ller dess partners… Hittade något liknande: https://overnaturligt.ifokus.se/discussions/5a9e81a98e0e745e9b0062d9-konstiga-marken-hjalp?discussions-2 För mig är det inte frågan om…. Utan vilken det är som vill någonting. Vad de vill. Och varför de backar, då man söker kontakt, gör sig påmind igen på ett enerverande sätt, och blir agresivare om man försöker få dem att backa. Att den "tar sig friheter, som ingen fysisk människa skulle kunna göra, utan att hamna i Fängelse." Om jag inte redan sagt för mycket, vill någon tala mer ingående om detta, så skicka PM, tack …. ☺ 💟

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

m2studio
2018-03-22 08:12
#2

Jag ser som en hand med långa fingrar och inte 5 fingrar o utan 4.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

matildamaria
2018-03-23 10:13
#3

Bilderna är inte lika bra här som originalen.. Men jag har för mig att det syntes 5 fingrar i verkligheten. Men du kanske har rätt, den kanske är 4 fingrar :O

Vad skulle kunna ha 4 fingrar och så långa naglar?

Upp till toppen
Annons: