Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1946 ggr
Kliskp
2018-03-09 00:35

Supernatural dröm

Både jag och min mamma har alltid varit lite spirituella, på senaste tiden har vi båda känt av det med. Kan nog bero på att vi har kommit närmre varandra. I vår gamla lgh så kunde hon inte sova i sitt sovrum, utan hon kände att något inte var rätt och sov alltid i vardagsrummet. Lgh var nyproduktion och det hade bara varit en åker där innan. Vi har nyligen flyttat till en lgh i en gammal byggnad, från -55 och det första jag gjorde var att rensa hemmet ordentligt med Salvia. Allt känns bra här och båda vi känner bra energier. Men inatt när jag sov med min pojkvän så drömde jag en sån otroligt konstig dröm. Jag har en väldigt livlig fantasi och jag är egentligen inte så förvånad men detta kändes lite för konstig även för att vara jag. Jag drömde att jag var i mitt rum, satt i soffan och kollade på tv med min mamma. Sen helt plötligt börjar en pall röra sig av sig självt och börjar dra sig mot oss. Och det min mamma säger helt plötsligt är ”nej inte här också!!!!” Och så flyger vi två in i väggen av ”kraften”. Sen vaknar jag upp. Jag har aldrig varit en sån som helt och hållet tror på andar, men känner av energier extremt mycket. Jag har absolut ingen dålig vibe av vår nya lgh och allt känns mycket bra. Men denna dröm har lämnat mig förvirrad. Är det någon som kan tyda något sånt? Jag har inte på senaste tid mått så jättedåligt heller, i december/januari var jag väldigt stressad men inte längre.

//Redigerat, läs gärna sajtens Skrivregler. Mvh, NeferNefer.//

Annons:
P.O
2018-03-16 14:23
#1

Ibland kan jag drömma 1-2 månader senare om hur man har varit stressad innan eller nåt liknande eller tänker på något extra mycket !

[Devya]
2018-04-14 20:12
#2

Oroa dig inte. Det var bara en dröm. Jag brukar drömma om liknande saker nu som då utan att något är fel.

Upp till toppen
Annons: