Annons:
Etikettmedialitet
Läst 892 ggr
rednax
3/8/18, 7:07 PM

HSP

Hej jag var hos ett medium förra veckan och då sa hon att jag hade nån personlighetstyp som hette Hsp (highly sensitive person). De förklarar lite varför jag lätt kan känna av hur personer mår osv. Men jag kan också känna av saker på platser, ex om jag är på ett sjukhus eller bara är i närheten, åker förbi järnvägen m.m. Alltid när jag åker förbi järnvägen blir jag nästan deprimerad och får bilder i huvet när folk tar livet av sig. Detta är väldigt jobbigt! Jag undrar om de är fler en jag här som har det såhär och vad man skulle kunna göra åt saken!

Annons:
[Jbgs]
3/8/18, 8:20 PM
#1

Ja jag. Det kan va rätt jobbigt ibland… hur gammal är du ? Med åren så har jag lärt mig ignorera alla känslor som kommer upp. Men kan fortfarande va jobbigt ibland

rednax
3/8/18, 10:01 PM
#2

Jag är en 20 årig kille! Hmm får försöka ignorera dom jag med då.

mörkaögon
3/9/18, 12:52 AM
#3

Du kan lära dig att stänga av så du inte får till dig en massa du ändå inte kan göra något åt!

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Dioramabyggare
3/9/18, 1:16 AM
#4

#0: Ja, jag har varit med om några händelser jag inte har någon "naturlig" förklaring på. En gång i ett tidigare boende, en gång intill ett torg i Gamla Stan i Stockholm, en gång vid ett ödetorp i västra Östergötland och två gånger här hemma. Från ganska obehagliga till riktigt ruskiga upplevelser…

rednax
3/9/18, 8:09 AM
#5

#3 Vart kan jag lära mig hur man stänger av?

Upp till toppen
Annons: