Annons:
Etikettövrigt
Läst 1334 ggr
Najika
3/6/18, 12:55 PM

Konstiga märken hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har blåmärken på ryggen. De försvinner aldrig och nu kommit flera som inte försvinner. Vaknar ibland på nätterna av att jag har så ont i ryggen mellan skuldrorna. Häromnatten vakna jag av att jag fick så ont.. morgonen efter kollade jag ryggen och fann att det blivit flera. Saken är att det är omöjligt för mig att göra avtrycken på mig själv då jag inte når ordentligt med mina armar. Vad kan det bero på? Har någon varit med om samma? Vet att man skälv kan skapa blåmärken på natten men ryggen?? När jag inte når? Eftersom jag inte finner någon naturlig orsak så undrar om andar kan göra detta? De ser ut som tumavtryck

Annons:
Maria
3/6/18, 12:57 PM
#1

Har du besökt din vårdcentral?

Får man blåmärken lätt så är ju det fösta man tänker på att besöka en läkare tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Najika
3/6/18, 1:04 PM
#2

Ja men de säger att de inte är någon fara. Jag tar heller inga mediciner.

Huygens
3/6/18, 3:18 PM
#3

Jag skulle gå till en annan läkare i första hand.

Pysslan
3/6/18, 10:16 PM
#4

Ta det säkra för det osäkra och gå till en läkare som kan kontrollera dina blodvärden och säkerställa att dina blåmärken inte kommer sig av någon obehaglig blodsjukdom.

Var rädd  om dig!

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Lussan20
3/7/18, 8:27 AM
#5

Jag instämmer med de som redan gett råd. Prata med vården. Eftersom de är lokala behöver man se över tex underliggande organ , tex ryggraden. Lycka till! Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: