Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Söker medium i Stockholm

2018-03-05 17:58 #0 av: m2studio

Hej,

Jag bor i Stockholm men inte jobbar i, och därför inte är i Stockholm hela tiden.

Jag söker en duktig medium och vill träffa Hen personligen.

Området: Rensa själen, tar bort vissa dåliga energier och liknande. Jag har ingen ork liksom och behöver hjälp för att kunna jobba.  Men gärna en kunnig i olika område.

Vänligen hjälpa mig antingen här eller på PM.

Tacksam för hjälp

Anmäl
2018-03-11 10:27 #1 av: m2studio

Själv har hittat ett par på nätet men sedan sex månad de svarar ej email och inte har lämnat tele. 

Faktiskt det är akut nästan. 

Anmäl
2018-03-13 09:16 #2 av: m2studio

Jag känner behovet att träffa själva medium, inte elektronisk träff. 

Eller, eftersom jag jobbar i Ljusdal som runt om det ex. mellan Hudiksvall och Sveg eller Bollnäs och Sundsvall går bra också.

Anmäl
2018-03-18 16:17 #3 av: Rickard77

Kolla upp mediumet Vivi Linde. Hon sysslar med lite allt möjligt.

Anmäl
2018-03-18 19:02 #4 av: m2studio

Tackar #3.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.