Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1536 ggr
Nilinac
2/26/18, 10:11 PM

Är det någon som besöker mig?

Hej! Har väntat alldeles för länge med detta och nu vill jag ha svar. Har i många år känt att någon vakar över mig. Hör ofta knäppningar i väggar och möbler och känner att någon står och tittar på mig, speciellt när jag ska sova. Känner ett obehag av detta och när jag ber vem det nu är att gå så försvinner känslan, åtminstone för en stund. Har sedan flera år tillbaka haft väldigt livliga drömmar och är sällan utvilad trots att jag sovit minst 10 timmar. Har Nattskräck i perioder och springer upp med världens panik. Även när jag inte har Nattskräck vaknar jag ibland med ett ryck och är livrädd, och speciellt då känns det som att någon tittar på mig. Får sova med lampan tänd och ibland vågar jag inte titta utanför täcket. Börjar bli redigt trött på detta och skulle mycket gärna vilja få ett svar på varför det är så här. Tack på förhand!

Annons:
Nilinac
2/26/18, 10:51 PM
#1

Kan tillägga att jag har flyttat två gånger de senaste åren och att ”spökena” har följt med. Knäppningarna låter precis likadant vart jag än har flyttat och även när jag sovit hos andra har jag hört samma ljud och även känt mig iakttagen

2Sirius
3/1/18, 5:59 PM
#2

Det där med att "något" följer med mig vart jag än går… Det känner jag igen, har dock inget bra svar på vad det skulle vara. Bara olika spekulationer…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: