Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1026 ggr
Sparven88
2/18/18, 2:26 PM

Intuitionsövning 18 februari

Idag har vi förberett i huset för morgondagen. Vad händer då? (Kan inte ni berätta hur ni kommer fram till ert svar? Går ni på känsla, eller får ni bilder?)

Annons:
Sparven88
2/18/18, 2:31 PM
#1

Imorgon kommer grävaren och ska hjälpa oss.. vi fick veta att vi har en vattenläcka i trädgården någonstans. Såå tråkig och dyr historia!

Amandla
2/18/18, 4:27 PM
#2

Äsch, jag trodde på elektrikern. Kändes som att ni skulle göra om något hemma. Jag får som en blandning mellan bilder, känslor och ord för det mesta.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2/18/18, 5:28 PM
#3

Sotaren här. Men som vanligt när jag trycker i mitt val kommer känslan " men det är nog…." Det är väldigt olika. Ibland får jag en direkt känsla. Ibland en siffra & då måste jag tyda siffran in i de valen som finns. En syn, lukt. Vissa personer är lättare än andra att tyda. Sen måste jag vara i rätt sinnesstämning.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Missmagi
2/18/18, 5:50 PM
#4

Jag fick en känsla av att de fanns massa bräder kring erat hus och tänkte direkt att det hörde med snickeri att göra så jag hade oxå fel.

Vixxen
2/18/18, 6:52 PM
#5

Trodde på sotaren.

Sparven88
2/18/18, 7:24 PM
#6

Tack för att ni delar med er! Det är så spännande att veta hur många olika sätt det finns att "känna". Jag brukar alltid dölja svarsalternativen när jag läser frågorna, och utifrån magkänslan jag får sen försöka få ihop något vettigt svar. Ibland finns svaret med som alternativ (dock inte alltid jag har rätt ändå…) och ibland får jag som sagt tolka mina känslor lite. Appropå sinnesstämning #3, så har jag märkt att jag oftare har lättare och rätt när jag svarar då jag är nyvaken exempelvis..

Annons:
flocken
2/18/18, 7:44 PM
#7

#6 jag tror man är mer mottaglig precis nyvaken. Man har inte hunnit " vakna och bli människa " 😄 Så är det iaf för mig som är relativt ny på detta.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2/18/18, 9:08 PM
#8

Jag brukar lyckas bäst om jag är en av de allra första som svarar.  Om det är många som svarat har jag lättast att hitta svaret som fått flest klick. Vad det beror på vet jag inte.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
rossy
2/18/18, 9:17 PM
#9

Grävaren

rossy
2/18/18, 9:28 PM
#10

Denna gång bet sig detta svarsalternativ fast direkt.  Vet ej varför. Någon gång har jag sett en bild framför mig av något föremål och fått rätt, men ofta känner jag ingenting. Tycker också att vissa verkar vara lättare att läsa än andra. Tycker det är kul att deltaga iallafall. 😃

Vixxen
2/18/18, 10:21 PM
#11

Grattis Rossy! 🎈

Sparven88
2/18/18, 10:48 PM
#12

Grattis rossy! Dock ringde grävarn innan och sa att han inte kommer imorgon, han behövde köra snö istället.. inget är som väntana tider!

Tarotstollan
2/19/18, 1:19 AM
#13

Jag gissade på elektrikern.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
RoxannaS
2/19/18, 2:18 PM
#14

Gissade på svärmor. Haha typiskt.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: