Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Ansikte i träd?

2018-02-08 17:38 #0 av: Galaxy86

Gamla bild men ser ett ansikte i hålet på trädet gör ni det med? 🤔

Anmäl
2018-02-08 18:09 #1 av: Ghosthunter

Jag tycker det ser ut som ett kattansikte😸

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2018-02-08 18:27 #2 av: Wonnalesan

Jag ser flera ansikten  bla i hålrummet Jesus med ett kors till vänster!

När en båt som byggts som ett vikingaskepp gick under drunknade alla utom en av de unga männen som låg på sjukhuset. Han tog ett foto av ett vackert träd utanför sjukhussalen och vid framkallning såg man Jesus i mitten och runt honom alla de som var med på skeppet. Man kanske kan googla på det? Det var före den tid då man kunde mixtra så mycket med foto! Mvh WL (Undrar om skeppet hette ormen långe?)

Anmäl
2018-02-08 18:37 #3 av: Wonnalesan

Nej, den hette nog -ormen friske! Jag kollade men hittade inte bilden. Jag har lite svårt att leta pga mina ögon. Men det vore mycket intressant om någon hittade trädet och satt ut det här!    Mvh/WL

Anmäl
2018-02-08 18:38 #4 av: Amandla

Läs gärna här om fenomenet: pareidoli Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-02-08 18:49 #5 av: Galaxy86

Här är ansikte jag ser tydligt 💕

Anmäl
2018-02-08 19:11 #6 av: Ghosthunter

#4 Just out of interesting....mest troligt att det är pareidoli i detta fallet, men har du bevis på att det är det? Jag tror inte vi kan bevisa var det är på denna bilden, mer än att det liknar ett ansikte (eller flera) Men vad jag vill säga med detta, är att jag har ofta sett andra och har själv blivit bemött med argument och påståenden som strider emot det övernaturliga/paranormala......varför? Detta ska väl vara en sajt om övernaturligt och så länge dessa motstridiga påståenden inte stöds av något bevis...så kan det fortfarande vara övernaturligt!

Kanske något att fundera på i framtiden?!Glad

Anmäl
2018-02-08 19:12 #7 av: Magi-cat

Den var riktigt söt. Glad Som en liten gnom eller trädande. 

Hjärta"If you're not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original."

Anmäl
2018-02-08 19:24 #8 av: Galaxy86

Menade inget illa. Men jag tror också på en trädande. ❤️Men som tur ser vi olika

Anmäl
2018-02-08 19:26 #9 av: Amandla

#6 Jag säger inte att det ÄR pareidoli, men det kan vara bra att känna till hur hjärnan gärna läser in ansikten lite varstans. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-02-08 21:39 #10 av: drömmare

Stämmer bra Amandla

Anmäl
2018-02-08 22:13 #11 av: Ghosthunter

Naturligt.ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.