Annons:
Etikettfoton
Läst 2258 ggr
Galaxy86
2/8/18, 5:38 PM

Ansikte i träd?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gamla bild men ser ett ansikte i hålet på trädet gör ni det med? 🤔

Pokemon hundar och konst

Annons:
Ghosthunter
2/8/18, 6:09 PM
#1

Jag tycker det ser ut som ett kattansikte😸

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Lussan20
2/8/18, 6:27 PM
#2

Jag ser flera ansikten  bla i hålrummet Jesus med ett kors till vänster!

När en båt som byggts som ett vikingaskepp gick under drunknade alla utom en av de unga männen som låg på sjukhuset. Han tog ett foto av ett vackert träd utanför sjukhussalen och vid framkallning såg man Jesus i mitten och runt honom alla de som var med på skeppet. Man kanske kan googla på det? Det var före den tid då man kunde mixtra så mycket med foto! Mvh WL (Undrar om skeppet hette ormen långe?)

Lussan20
2/8/18, 6:37 PM
#3

Nej, den hette nog -ormen friske! Jag kollade men hittade inte bilden. Jag har lite svårt att leta pga mina ögon. Men det vore mycket intressant om någon hittade trädet och satt ut det här!    Mvh/WL

Amandla
2/8/18, 6:38 PM
#4

Läs gärna här om fenomenet: pareidoli 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Galaxy86
2/8/18, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här är ansikte jag ser tydligt 💕

Pokemon hundar och konst

Ghosthunter
2/8/18, 7:11 PM
#6

#4 Just out of interesting….mest troligt att det är Pareidoli i detta fallet, men har du bevis på att det är det? Jag tror inte vi kan bevisa var det är på denna bilden, mer än att det liknar ett ansikte (eller flera) Men vad jag vill säga med detta, är att jag har ofta sett andra och har själv blivit bemött med argument och påståenden som strider emot det övernaturliga/paranormala……varför? Detta ska väl vara en sajt om övernaturligt och så länge dessa motstridiga påståenden inte stöds av något bevis…så kan det fortfarande vara övernaturligt!

Kanske något att fundera på i framtiden?!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Magi-cat
2/8/18, 7:12 PM
#7

Den var riktigt söt. 🙂 Som en liten gnom eller trädande.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Galaxy86
2/8/18, 7:24 PM
#8

Menade inget illa. Men jag tror också på en trädande. ❤️Men som tur ser vi olika

Pokemon hundar och konst

Amandla
2/8/18, 7:26 PM
#9

#6 Jag säger inte att det ÄR Pareidoli, men det kan vara bra att känna till hur hjärnan gärna läser in ansikten lite varstans.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
drömmare
2/8/18, 9:39 PM
#10

Stämmer bra Amandla

Ghosthunter
2/8/18, 10:13 PM
#11

Naturligt.ifokus

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

drömmare
2/9/18, 11:37 AM
#12

Det är naturligtvis en synvilla när man okulärt tittar på bilden.  

Men det intressanta här är, när man först tittar på "ansiktet" får jag i a.f nästan gåshud , det är ngn som tittar…  

Man säger att även Träd pratar ! Då har dom ett "väsen" således oxå.   

Man kan inte se eller kontakta andar utan vidare. Har lång erfarenhet av detta.              Min slutsats här är att det faktiskt kan vara ett budskap, inte olika bilder .. Man får titta hur vi tänker, vilken sinnesbild man får.      Vi är ofta i kontakt med andra sidan. Men saken är vi går i blindo. Vi bryr oss inte om den biten.     Därför många söker bekräftelse från en annan person.                                                                                  Istället att titta lite närmare vad vi tänker, förnimmer, varför vi råkar se , nu ett tydligt ansikte. Inte som en bild i tidningen. Mer på andra sätt som ofta kommer från Naturen. 

Mvh

Upp till toppen
Annons: