Annons:
Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 1382 ggr
[Rasp_Berry]
2/1/18, 11:50 AM

Har en distinkt känsla av att vi har träffats tidi

Jag har försökt hitta ett svar på detta med att man har en känsla om att man har mött personen i fråga tidigare. Men, det enda som jag hittar är varianten då man känner att man är själsfrände med en gång och att det känns som om att allt faller på plats o.s.v.

Dock så är det inte så det känns för mig. Jag kan inte påstå att jag känner en självklar koppling till mannen ifråga. Däremot är känslan om att jag har mött honom tidigare så påtaglig. Nästan så jag går runt och väntar på att han ska snart komma underfund med det själv. Att han ska komma på att han har behandlat mig vid något av mina läkarbesök för länge sedan (han är läkare) även fast än jag de facto vet att han aldrig har behandlat mig.

Det vi däremot gör är att vi linjerar i mycket. Personlighet, hur vi ser på världen, värderingar och resonemang men, inte till en nivå att vi är varandras spegelbilder.

En annan konstig känsla är att en bild har kommit upp i mig (känns som om att jag kommer ihåg en gammal dröm) som jag direkt kopplar till mötet med denne man. Och det är en kuvös, med ett barn i, som står i ett mörkt rum och är upplyst av ett slags grönaktigt skev. Vill även påstå att det finns lila med i skenet. Ungefär som om att centrum av skenet (som är på kuvösen och bebisen) är vitt som övergår till grönt och som slutar i lila innan det går in i mörkret.

Jag kanske är lite knasig i min förklaring här men detta snurrar runt i huvudet på mig så var liksom tvungen att skriva ned det och kanske få vägledning av er om hur jag ska förhålla mig till detta. Eller så kanske jag bara är skvatt galen :-)

Annons:
Carmarino
2/1/18, 12:24 PM
#1

Det låter som om ni har träffats i ett tidigare liv. Såvida han inte är så pass gammal att han kan ha varit din läkare när du föddes, och att du då behövde ligga i kuvös ett tag.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: