Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1067 ggr
illerälskaren
2018-01-17 22:24

påhälsning av död hund

För ett tag sedan dog min hund. Han var mitt allt och den jag levde för. Jag sade en kväll för mig jälv. Snälla hobbe ge mig ett täcken.

Jag somnar och drmmer en underbar dröm. I några sekunder ser jag min vita hund springa om kring nära mig på det där busiga sätt han brukade. Men han lös. Hans vita päls lös så att det bländade och han hade en gulaktig linje runt sig. Det är svårt att förklara men ni måste förstå hur glad jag blev när jag vaknade. Min högsta önskan är att träffa han igen för att han var verkligen hela mitt liv. Allt i min världe kretsade kring honom. Men jag vet med al säker het att han står vid min sida, hjälper mina gajder och ser till att jag går rätt väg i livet❤️ Och när mitt jordeliv är slut och min själ från denna kropp befrias kommer han och jag återförenas.

Tror ni att han hälsade på mig i drömmen om nu andar ens kan det? Eller var det bara en dröm? 

Det intrffade vid ridanläggningen och han var en stallhund.

Annons:
flocken
2018-01-18 06:25
#1

Klart de kan hälsa på. Min tvillingsjäl lämnade oss för 1,5 år sedan. Axel var en väldigt speciell hund som gjorde intryck hos så många. En på miljonen. Han hälsar på regelbundet. Inte lika ofta nu som precis i början. Smärtan efter honom är fortfarande fruktansvärd.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2018-01-18 06:48
#2

Ja, djuren har själar precis som vi och jag har själv erfarenheter av besök från andra sidan av mina kära familjemedlemmar i djurform. Så härligt med ditt möte ❤️

illerälskaren
2018-01-18 07:07
#3

Ja det var verklige en speciell och härlig känsla❤️

[Jbgs]
2018-01-18 18:48
#4

Gjorde han alla gånger

Upp till toppen
Annons: