Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1600 ggr
Travis D
1/17/18, 7:01 AM

Förutspå döden

Hej! Det är så att mitt första var en katt. Efter några är (när hon var 14) så fick jag en obehaglig känsla i hela kroppen av att Kiwi, min katt snart skulle dö. Tog då fyra bilder av henne. Natten innan drömde jag att en vit ande sa något om fridfull död. Då bestämde jag att jag måste skynda mig att ta bilderna. Jag tog en när hon sprang, en när hon satt, en när hon sov och en när hon åt. Sen när jag gick och la mig kände jag obehaget igen. Sen drömde jag att en vit ande skrek död. Död. Död. Jag vaknade direkt och Kiwi saknade då puls och vi åkte direkt in till veterinärer och dom sa att hon dött i sömnen av ålder, alltså en fridfull död. Samma sak hände med katten efter det, jag drömde att anden skrek akta bilen, det va en vecka innan dock. Jag tänkte jag kan inte hålla katten instängd i en vecka pågrund av en dröm! Så jag lät honom vara inne två dagar sen så efter en vecka var anden tillbaka i drömmen och nästa viskade att "det va försent nu" jag vaknade igen men somnade om nästa dag när jag efter jobbet då, så hittar jag min fina Gulliver påkörd. Jag skaffade en hund för jag kände mig inte trygg med katter. Sålde hundarna efter ett år eftersom jag inte kände gnistan med hundarna och köpte mig en katt som hette Gilligan, han dog precis likadant som Kiwi.. jag drömde innan sen dog han i sömnen.. Jag bestämde mig för att leva utan djur. Sedan dess ungefär 2 gånger i veckan minst så drömmer jag om 3 katter som liknar mina. Fast andar.. Som springer runt och sånt Vet inte varför jag drömmer detta? Eller varför jag drömde om andar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: