Annons:
Etikettandlighet
Läst 1326 ggr
illerälskaren
1/15/18, 9:22 PM

Tack till alla som hjälpt mig

Jag vill tacka alla er som hjälpt mig mot min dödsångest! Jag har fått vara med om en så otroligt fin upplevelse med andevärlden fast den berrätar ag senare. 

Ni har fått mig att må bättre ni som svarat i tråden. JAg har börjat lyssna med poddar från Vivvi linde som verkligen blivit min stora förebild och därav och så mycket mer har jag förståt att vi har en själ och att jag är min själ och inte min kropp. Tack till er alla. Jag har fått veta en händelse ochkså som jag tänkte skriva om här.

Detta hände några månader sedan min pappas farmor dog. (Då var jag inte nere i ett jordeliv) Och då så skulle han en natt gå på toaletten. När han kommer ut i hallen för att gå in på toa råkar han se mot fönstret längre ner i huset. Tänk er att det går som i en korridor och fönstret är i ena änden och pappa andra. Bara det att den här gången såg han inte bara fönstret utan hans farmor som tittade ut. Så fint tycker jag! Dock så höll pappa på att skita ner sig. Men sedan togs det upp till nästa nivå. Hans flickvän skulle gå upp på tpa när det sov över. Även denna gången mitt i natten. Då ser hon också pappas farmor! Så att hon springer in på pappas rum helt skräckslagen och säger "Jag vet att jag antagligen är galen men jag såg din farmor! Hon tittade ut genom fönstret!" 

En annan sak som hänt var också under natten men detta hände min farfar och det här är antagligen bara en dröm men riktigt coolt!

Han drömmer att han går  ner  i källaren och plötsligt ser han att där en soffa i vanliga fall står i stället ett bord med caffe och annat fika och vid bordet sitter hans mamma alltså pappas farmor och en annan släkting som jag inte minns namnet på. HAns mamma satt på ett speciellt sätt med koppar och även i drömmen höll hon den så farfar frågar då. en varför sitter ni här nere och fikar? Ni kan ju sitta där uppe" Pappas farmor svarar då "Vi sitter här eftersom att vi är döda"

VAd tror ni själva? Var det pappas farmor som kom och visade sig för pappa och hans flickvän genom att titta ut genom fnstert eller var det bara inbillning?

Tror ni att hon var och hälsade på i farfars dröm eller tror ni att det var en slump?

En gång till tusen tack för hjälpen! Jag har även sett en annan sak som jag kommit på i efterhand. Om inte jag fått min dödsångest så hade ja aldrig blivit sp här insatt och intresserad av andar. Kändes som att det var meningen på ågot sätt!

Annons:
illerälskaren
1/15/18, 9:23 PM
#1

Det med min egna upplevelse kommer jag skapa en annan tråd till i framtiden

Tjeja
1/16/18, 3:52 PM
#2

Vad härligt att läsa! Tack för att du delar med dig också! 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: