Annons:
Etikettandlighet
Läst 1625 ggr
Elvira11
2018-01-09 20:30

Kontakt med andevärlden, hjälp med otur!

Min sambo har otur i princip hela tiden, som dessutom har blivit värre och värre. Det senaste har jag märkt att det blir kallt här hemma när han kommer hem. Och har även märkt av att jag är frusen när han är hemma och varm när han ej är här. 

Jag har tänkt ibland att det kan vara beslut han gör som orsakar hans problem. För det är väldigt ofta jag använder repliken "sa ju det" eller "du skulle lyssnat på mig". 

Men samtidigt finns det inte så mycket han kunnat göra annorlunda.

För ca 1,5 vecka sedan såg jag en skugga när jag stod och diskade som var precis bredvid mig men som försvann samma sekund. Kan påpeka att jag inte blev rädd.

Har alltid trott och ibland känt av det andliga och tog steget och bad om hjälp från andevärlden för självklart drabbar hans otur även mig.  Men detta gjorde jag inom mig utan att säga orden högt. 

I samband med detta sov jag hur bra som helst. 

Men otålig som jag är bad jag på kvällen om att bli visad att jag inte är ensam och bad om vägledning för att göra rätt beslut och veta vilken väg jag ska välja i livet.

Dagen efter tidigt på jobbet kom jag in på jobbet och alla dörrar var stängda förutom stora rummet. Jag satt ner med 2 barn (jobbar på förskola) och efter 5 min såg jag helt plötsligt att den ena dörren var öppen och lampan var tänd där inne. Vilket är omöjligt då jag jobbar med yngre barn som ej kan öppna dörrarna. Och ja, lampan var släckt när jag kom för vi har fönster i dörrarna. Jag var den enda vuxna på avdelningen då jag öppnade. 

Dagen därpå hemma stod jag och pratade med min sambo, helt plötsligt i ögonvrån såg jag som ett runt klot av ljus som blixtrade till, samtidigt sa min sambo att han tycker det blev kallt i rummet. 

Dagen efter det stod jag i hallen och igen samtalade med sambon och tyckte mig se i köket en skugga. 

Idag när jag gick hem från affären såg jag min skugga i marken men snett bredvid min var den en till skugga. Jag fick känslan av att någon gick bakom mig men ingen var där. 

Bortförklarade mig själv med att det var säkert någon buske som gjorde skuggan, men nej denna skugga följde mig hela vägen hem. 

Så min fråga är, hur ska jag tolka allt detta? 

Vad kan min sambo göra åt sin otur, har någon önskat honom illa? Eller har han något ont efter sig. 

Och det som händer mig, låter det som att hjälpen jag bett om faktiskt är hos mig och skyddar mig eller vad tror ni? 

Långt inlägg men ville ta historien med en gång. 

Är så tacksam för svar! 

Kram

Annons:
Huygens
2018-01-09 21:46
#1

Kanske är det någon som försöker hjälpa dej.

Upp till toppen
Annons: