Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 938 ggr
Hästtjejen2k18
1/6/18, 10:41 PM

Behöver hjälp nu

Hej! Är en tjej på 13år. Hela mitt liv har jag varit med om spirituella saker och det känns som att saker bara blivit värre med åren :(. Det är knappt att jag vågar typ vara kattvakt längre för när vi har en katt/hund över så beter den sig alltid konstigt och kollar efter saker som inte finns. Iaf jag har jätte svårt att sova nu för tiden för jag hör saker som ingen annan hör. Det är något som låter från toan det låter som att någon i bland är typ i badkaret och halkar. Det låter som att någon går på taket ovanför mig och släpper ner en stor kula. Jag hör folk som ropar på mig…..det är så läskigt men ingen tror på mig då jag har bestämt mig för att fördriva det här attans spöket själv. Men dock vet jag inte hur man gör…..så det var det jag tänkte om någon har nå tips om hur man driver bort andar/spöken. Är tacksam för svar:)

Annons:
Hästtjejen2k18
1/6/18, 11:40 PM
#1

Och en till sak som brukar hända är att saker försvinner utan förklaring

Skr00ban
1/8/18, 10:15 PM
#2

Hej. Är ingen expert på detta alls. Jag har ibland fått känslan av att jag är iakttagen. Kalla kårar, och även hört mitt namn ropats till mig. Har då trott att det varit frun som ropat, men det har hon inte. När jag får dessa olustkänslor brukar jag tänka att jag har en skyddande bubbla runt mig, som bara jag har tillträde till. Den är min fristad. Sen talar jag i mitt inre och tänker att jag inte vill bli påhälsad av något andligt. Att de ska lämna mig ifred tills jag själv vill ta kontakt. Jag tror dig när du säger att du upplever dessa saker. Vissa är mycket mer mottagliga för energier än andra. Försök finna ro och inte skrämma upp dig. Försök skapa din egna lilla fristad där du får vara ifred. Lycka till.

Magi-cat
1/9/18, 7:55 AM
#3

#0 Hej! Till att börja med finns det ingen anledning att vara rädd!
Du är väldigt ung ännu, och kanske du inte skulle fokusera så mycket på "spirituella saker"? Det är så himla lätt hänt att man bara ser det man förväntar sig. Alltså, förväntar man sig att allt ska vara "övernaturligt" är det vad man ser.

Katter verkar allt som oftast stirra på något vi inte ser. (Om det inte är den tomma matskålen de tittar menande på, förstås.🙂🐱) De hör förmodligen bättre än vi och alla spännande små ljud kan vara en anledning till favoritnöjet, jakt. 
Om du blir spänd, kan det också hända att djuren blir det för att de känner det. Du kanske har särskilt bra kontakt med djur? Det är i så fall gott, inte läskigt på något sätt.

Ljud från vatten- och avloppssystemet är inte heller ovanligt i ett hus, särskilt om det är tyst i övrigt.
Skator som hoppar på taket kan föra ganska mycket oväsen osv.
Jag bor i ett gammalt hus och jag lovar att jag hört alla de här ljuden, många gånger, men jag blir inte rädd för jag vet att det inte är något att vara rädd för, det har sina naturliga förklaringar och det slutar snart.

Så kanske du ska prova att föra över uppmärksamheten till något annat? 

Hoppas det blir lugnare för dig! 🤗🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: