Annons:
Etikettandlighet
Läst 776 ggr
Empaten Martin
2018-01-05 20:43

Råd eller tips

Hej. Jag har några olika förmågor men dom får upp och ner i styrka så ibland är jag själv fundersam på om något bara är som jag själv vill intala mig. Jag är empat i grund och botten och min förmåga aty läsa av en människa vad det är för typ kan jag göra lika lätt som att trycka på knapp. Däremot mina andra förmågor som att känna av närvaro och vad det är för person är det lite svårare med ibland. Som idag t ex så var jag och min sambo barnvakt åt en kompis som skulle bli spådd. Min sambo kände av närvaron först av oss. Jag kände in och kände en närvaro och i samma stund fick jag också känslan av att denna närvaron hör ihop med bebisen. Mycket riktigt när vår kompis kom tillbaka så talade hon om att han som spått henne hade sett en dam stå gråtmild av lycka vid en spjälsäng. Det var mammans farmor. Och sist också så kan jag ibland söka av och hitta försvunna saker som jag själv letar efter. Däremot om någon ber mig söka så blir det kaos!!! Jag får in precis ALLT på samma gång! Jag skulle vilja beskriva det lite som att stå i ett rum med en massa folk som pratar i munnen på varandra. Bara en massa oljud och du begriper inte ens vad personen närmast säger till dig för att dom andra inte kan hålla tyst! Hur ska jag göra för att få kontroll över allt detta och finslipa mina kunskaper och våga lita på dom och känna vad som är äkta känslor och vad jag inbillar mig för att försöka få fram om någon ber mig använda mina förmågor? Jag har även svårt att heala någon mer än mig själv. Inte ens när min sambo bett mig har jag lyckats mer än att lindra om hon t ex skulle vrickat handleden. Och då släpper jag ändå lös hela mitt hjärta och lägger all min kärlek och omsorg för att ta bort hennes smärta.

Annons:
Huygens
2018-01-06 19:19
#1

Jag skulle fråga närvaron vilka vänner eller släktingar denne har. Sedan skulle jag be närvaron titta sej omkring efter dessa personer.

Upp till toppen
Annons: