Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 920 ggr
Mehannis
1/5/18, 7:25 AM

Sonen hör saker.. hjälp oss

Vår son på snart 7 år har sedan en tid varit rädd på kvällarna och nätterna. i sitt egna rum säger han att han hör någon prata eller hör konstiga ljud. Nu har det gått så långt att han inte kan sova i ritt rum utan sover i vårt sovrum, det har gått bra i några nätter men nu har det börjar i vårt rum med… han hör någon gå in och ut genom vårt badrum som är i anslutning till sovrummet.

kan säga att jag själv och vår äldsta son hört knackningar på fönster och hört ringklockan ringa även om vi har den avstängd, vår mellersta son har sett någon sitta på hans skrivbord på natten och drömmer väldigt verkliga drömmar vilket sluta i att vi bytte rum på alla barn för att få ro hos honom.

vet inte vad vi ska göra eller tro detta påverkar hela familjens sömn och vi står nu och känner oss helt hjälplösa…

Annons:
Sommarek
1/5/18, 8:47 AM
#1

Vart i landet bor ni? Det gör det lite lättare att hitta någon som kan hjälpa.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Mehannis
1/5/18, 9:00 AM
#2

bor i västra Götaland i Mölndals kommun.

Sommarek
1/5/18, 10:56 AM
#3

Aha, tror inte jag känner något där uppåt, tyvärr. Men om ni vill prova något själv så kan man dra en ring av salt (man strör, alltså, det behöver inte vara ett centimetertjockt lager hela vägen runt) runt rummen, och tända en kvist vit salvia. Det ena skyddar och renar, och det andra renar. Att tänka sig att man vill bli lämnad ifred medan man gör det kan också hjälpa. Man kan även göra små skyddspåsar eller amuletter åt barnen - kika in på Häxor i Fokus och sök där, så får du tips. Funkar inget av detta hade jag gjort en sökning på medium som gör hembesök.

Hoppas du får ordning på det.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Trött Pappan
1/7/18, 11:23 PM
#4

Mehannis….vi har samma ”problem”. Vore intressant att få kontakt med dig/er. Byta lite tips. Vi har kommit rätt långt. Tvivla aldrig på ungarna :)

Mehannis
1/8/18, 7:13 AM
#5

Trött Pappan! Har gärna kontakt och byter tips! Står hjälplös vet inte hur jag ska hantera detta!

Trött Pappan
1/8/18, 9:27 PM
#6

Vet inte riktigt hur man skickar privata medd. Skriver jag bara in ditt användarnamn eller ?

Annons:
Amandla
1/8/18, 9:38 PM
#7

#6 Klicka på Mehannis namn i #5, då kommer du till profilsidan. I vänsterkanten där kan du välja "Skicka meddelande" 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Trött Pappan
1/8/18, 10:53 PM
#8

Funkar inte. Säkert för att jag har iPhone :)

Amandla
1/9/18, 11:35 AM
#9

#8 Ok, med en sån vet jag inte hur man gör. Har du testat att använda skrivbordsversionen, för jag gissar att du använder den för mobil? Bläddra i så fall längst ner så hittar du en länk där (så ser det ut i android, borde väl vara lika).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Trött Pappan
1/9/18, 12:53 PM
#10

Skrev från datorn istället :) Tack ändå Amandla

Upp till toppen
Annons: