Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 548 ggr
HelgoMupp
1/3/18, 10:46 AM

Andlighet eller inbillning eller Hallisar..

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

Andlighet eller inbillning eller Hallisar..

Har skrivit förut på detta forum..

Men jag har inte lyckats hitta någon bra förklaring på mitt dilemma..

Skall försöka skriva en kort beskrivning på mitt delamma..

En lång tid ca 5 år har jag mer eller mindre känt av att någon eller några alltid sitter vid min säng när jag lägger mig ner..

Känslan är att de stryker och klappar på mig o i bland känns det som någon försöker hacka mig med något vasst.

Det har tyvärr blivit intensivare med åren o från början så låtsades jag att jag inte kände det o försökte att ignorera det men när jag gjorde det så blev det intensivare och påtagligare.

Till slut satte jag mig upp o sa till dem att ge fan i mig..

Men de bara fortsatte..

Det blev mindre sömn varje natt som går o jag har börjat att säga saker till dem..

Exempel.. Vad är det ni vill!!!!!!

Varför kan ni inte låta mig vara när jag skall sova eller lägger mig ner..

Ni skall inte vara här ni är DÖDA…

Till slut så vände jag på orden o sa att Ni får vara här men ge fan i mig om nätterna…

Det är som de försöker trösta mig men de plågar mig i stället när man inte får vila eller sova i fred..

Jag har sagt till dem om de skall vara här så kan de hjälpa mig i stället för att plåga mig..

Jag har haft flera kontakter med Medier men de klarar inte att få bort det..

Har haft en som försökt rena mitt hem med Salvia o Havssalt men det blev varken bättre eller sämre..

Har till o med funderat om man skall skriva till Tv programmet det Okända.

Men får känslan att de skulle nog inte ens tro på mig om jag berättar alt jag har upplevt på dessa år..

Så hoppas att någon har något bra tips..

En HelgoMupp

Helgo Mupp

Annons:
Magi-cat
1/3/18, 12:00 PM
#1

#0 Det låter verkligen jobbigt!

Har du tänkt på om det kan vara typ Sömnparalys?

Är det likadant när du sover borta någonstans? Om det är det kan man tänka sig något direkt fysiskt fenomen från huden eller nerverna som tolkas av hjärnan som något utifrån kommande.

Har du försökt att byta rum?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: