Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 914 ggr
Diddit
1/3/18, 4:48 AM

666,66

Hej! Jag och killen har precis flyttar in i en lägenhet som vi totalrenoverade. Vi har nu på senare tid märkt lite smågrejer så som ljud osv men vi har inte brytt oss. Men på senare tid har jag även fått kraftiga magkraper tidigt på mornarna på samma ställe hela tiden, och jag vaknar ändå inte upp utan halvsover. Vi funderar om det är tavlor vi köpt på loppis som kan ha fått något att följa med, men samtidigt så har jag haft andar runt mig hela livet. De första veckorna sovde vi som stockar, men jag har börjat allt mer känna aggressioner utan anledning, blivit mer ledsen osv och svårt att slappna av och somna. Nu inatt så låg vi båda vakna och skulle gå in på killens mobil för att söka efter en sak ( runt 03:00-04:00 ) och då bara öppnas miniräknaren på mobilen upp och slår in siffrorna 666,66. Alltså 5 6:or? Har sökt på Google men får bara upp saker som inte svarar på vad 5 6:or betyder. Behöver vi ta kontakt med en pastor eller något som kan driva ut vad som är här ( om det är något här)? Vill även tillägga att i början när vi flyttade in så kände jag mig bekväm att gå i mörkret när det var nedsläckt, nu vågar jag inte alls och sover gärna med lampa tänd.

Annons:
[NeferNefer]
1/3/18, 7:04 AM
Lussan20
1/3/18, 9:37 AM
#2

När tankarna får fäste så hör man till slut allt och lite till! Ta till dig en känsla av välbehag, något du tycker är fint. En sång ett vackert minne. Slut din hjärna med handen,

En kvinna jag känner som var väldigt rädd i sin bostad där en tidigare boende dött försökte med medium och andra saker för att få ro. Men det enda som hjälpte var att hon bad-Den helige Ande- om hjälp. Han är ju den högste Anden.

Knäpp händerna och bed! Mvh/WL

Lymerus
1/14/21, 2:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#0: Hej. Här öppnar jag en gammal tråd :)
Jag var med om precis samma sak. Håller på och söker info, därför jag fann denna tråd.
I mitt fall så startade miniräknaren och slog 666 666 666 666. Förhoppningsvis ängla nummer.

Magi-cat
1/14/21, 11:43 AM
#4

#3 Vad hände sedan? Blev den som vanligt sedan igen?

Jag undrar om det är något som blir automatiskt med miniräknaren när man väcker den till liv? 😎


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lymerus
1/14/21, 12:18 PM
#5

#4: Miniräknare appen startade av sig självt när jag var inne på youtube. Någon/något slog 6or en efter en i snabb takt. 666 i 4 grupper totalt. Jag tog en skärmbild direkt. Telefonen var sig själv efteråt.

  • Redigerat 1/14/21, 12:19 PM av Lymerus
Magi-cat
1/14/21, 12:37 PM
#6

#6 Tror det har hänt mig något liknande också, men jag vet inte om det var sexor eller vad det var för siffror. Det var i alla fall när batterierna började bli lite dåliga i miniräknaren.

Du kan ju kolla om det upprepar sig efter något mönster.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
mörkaögon
1/22/21, 11:46 PM
#7

Nu skriver jag troligtvis väldigt konstigt, men har ni köpt/ärvt en gammal byrå som ni har i bostaden? Byrå eller möjligen ett skåp?
Får till mig någon sådan möbel och känner oro kring den.
Försök att rena den och rensa luften kring denna möbel.

Kram

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

RandomNameGenerator
1/25/21, 10:36 AM
#8

Jag hade fukt under min mobilskärm och ibland öppnades appar och instagram och olika användare dök upp. En gång öppnades SR appen och startade en radiosändning. Blev lite orolig att det var någon som hackat min telefon men märkte sen att det var när jag tex fått lite fukt på hemknappen detta hände.

Magi-cat
1/25/21, 11:14 AM
#9

#8 Så knepigt! Ja, då kan man ju börja undra! 🙂
Vad bra att du fick en bra förklaring!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: