Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Var det ett tecken?

2017-12-24 23:53 #0 av: Råttälskaren4ever

Hej! Jag ligger just nu i min säng. Det är den 24 december 23.45. Idag fick jag en alldeles ny surfplatta av mamma och pappa. När klockan var 23.20 la jag mig i stänger och höll på med surfplattan. Klockan 23.42 uppgraderade jag surfplattan och jag la den på lådan surfplattan var i (lådan låg på golvet) jag skulle försöka sova då jag plötsligt hör en duns i golvet. Jag tänder lampan och tittar vad det var som lät. Kan ni gissa vad jag såg??
Surfplattan hade ramlat ner! Jag hade lagt ner surfplattan på lådan stadigt så den kunde ramla ner av sig själv! Det var inga papper som gjorde att den ramlat ner.
HUR KUNDE DEN RAMLA NER AV SIG SJÄLV?!

Anmäl
2017-12-24 23:54 #1 av: Råttälskaren4ever

Anmäl
2017-12-25 09:59 #2 av: Råttälskaren4ever

Före

Anmäl
2017-12-25 10:00 #3 av: Råttälskaren4ever

Efter

Anmäl
2017-12-26 11:10 #4 av: Farwuq

Trafik ute på gatan/vägen kan få saker att skaka ner.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2017-12-26 13:19 #5 av: Råttälskaren4ever

#4 jag bor typ på landet. Och det var ingen trafik.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.