Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Medium

Hej alla fina

2017-12-20 05:21 #0 av: Illusion

Hej. Jag vill inte vara den som är den...men jag står här idag med en man som dumpar mig tillfrån..vi har varit ihop i 4 år. Jag är även bostadslös och har inget jobb och miTT liv är det största röran ni kan tänka er..finne det nån medial här som kanske kan tänka på att hjälpa mig? Jag har tyvärr inte ett öre just nu men ska få presen kort på Willys kanske kan betala med en sån eller nått...jaja det löser vi. Snälla..kan nån vänlig själ hjälpa mig? Mvh /alexandra

Anmäl
2017-12-20 05:44 #1 av: Aleya

Hej. Minns din historia från förut. Och jag kan ge dig råd utifrån vad jag minns.
Börja med att släppa den där mannen. Om han ändå av och till inte vill vara med dig så då är det bara låta han gå. Han är ingen du behöver om han bara tar energi och inte ger dig någon.

Gällande ditt liv. Börja fundera hur du vill ha det och sätt upp mål. Inga stora men våga först att be om hjälp. Jag tror att det är viktigt med vad du än har trassel med att du söker dig kanske till en myndighet eller dylikt (tänkte sociala när du inte har hem eller inomst)

Det är mina råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2017-12-20 08:53 #2 av: Amandla

Jag låser här eftersom alla såna här frågor ska ställas i Avläsningstråden. Klicka på det underprickade ordet så hamnar du rätt.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.