Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1738 ggr
Spikmatta
2017-12-17 11:14

Längtan efter någon

Jag har så länge jag kan minnas känt en stark längtan efter någon. Någon som inte är här. Det känns som om det fattas en pusselbit och jag längtar väldigt mycket efter att hitta den pusselbiten. Jag tänker att det kan vara så att jag har en tvillingsjäl någonstans, men att vi inte är inkarnerade samtidigt. Kanske träffas vi i något annat liv. Eller så har jag bara inte öppnat ögonen tillräckligt. Vad tror ni? Kommer jag att hitta min tvillingssjäl?

Annons:
Joí
2017-12-17 13:08
#1

Jag förstår precis vad du menar. Har känt liknande så långt jag kan minnas. 

Jag hoppas du hitter hen snart, håller tummarna åt dig.

Spikmatta
2017-12-17 13:53
#2

#1 Skönt att någon förstår vad jag menar. Har du hittat din tvillingsjäl? 

Tack för att du håller tummarna för mig!

HellaBella76
2017-12-17 14:45
#3

#0 Du är inte ensam med att känna så..

Joí
2017-12-17 15:14
#4

#2 Inte än (vet inte om det någonsin kommer att ske). Känns lite samma för mig - som att de kanske inte riktigt är här. Det gör det ibland väldigt svårt att vara i förhållanden. Även då jag dejtat helt underbara människor så har det bara känts så fel att det bara kryper i kroppen. Är det samma för er där med?

Spikmatta
2017-12-17 16:13
#5

#4 Jag känner igen mig. Jag har aldrig ens varit i ett riktigt förhållande. Oftast har det känts fel redan på första dejten. Ibland har jag t.o.m. känt att det känts fel när jag skrivit med folk på dejtingsajter. Det är en väldigt stark och tydlig känsla.

Joí
2017-12-17 16:46
#6

#5 Förstår dig precis. Man känner sig inte riktig hel, men samtidigt går tomrummet inte att fylla igen med vem som helst för det känns ju också, som sagt, väldigt fel. Blir lite lättad över att inte vara ensam om detta men samtidigt blir man ju lite ledsen över att andra också ska behöva känna såhär. :(

Annons:
Spikmatta
2017-12-17 17:38
#7

#6 Precis så är det! Du sätter verkligen ord på det på ett bra sätt. 

Jag blir också lättad över att inte vara ensam om att känna såhär, men samtidigt önskar jag ingen annan den jobbiga känslan…

Upp till toppen
Annons: