Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Upplevelser

Längtan efter någon

2017-12-17 11:14 #0 av: Spikmatta

Jag har så länge jag kan minnas känt en stark längtan efter någon. Någon som inte är här. Det känns som om det fattas en pusselbit och jag längtar väldigt mycket efter att hitta den pusselbiten.

Jag tänker att det kan vara så att jag har en tvillingsjäl någonstans, men att vi inte är inkarnerade samtidigt. Kanske träffas vi i något annat liv. Eller så har jag bara inte öppnat ögonen tillräckligt.

Vad tror ni? Kommer jag att hitta min tvillingssjäl?

Anmäl
2017-12-17 13:08 #1 av: Joí

Jag förstår precis vad du menar. Har känt liknande så långt jag kan minnas. 

Jag hoppas du hitter hen snart, håller tummarna åt dig. 

Anmäl
2017-12-17 13:53 #2 av: Spikmatta

#1 Skönt att någon förstår vad jag menar. Har du hittat din tvillingsjäl? 

Tack för att du håller tummarna för mig! 

Anmäl
2017-12-17 14:45 #3 av: HellaBella76

#0 Du är inte ensam med att känna så..

Anmäl
2017-12-17 15:14 #4 av: Joí

#2 Inte än (vet inte om det någonsin kommer att ske). Känns lite samma för mig - som att de kanske inte riktigt är här. Det gör det ibland väldigt svårt att vara i förhållanden. Även då jag dejtat helt underbara människor så har det bara känts så fel att det bara kryper i kroppen. Är det samma för er där med?

Anmäl
2017-12-17 16:13 #5 av: Spikmatta

#4 Jag känner igen mig. Jag har aldrig ens varit i ett riktigt förhållande. Oftast har det känts fel redan på första dejten. Ibland har jag t.o.m. känt att det känts fel när jag skrivit med folk på dejtingsajter. Det är en väldigt stark och tydlig känsla.  

Anmäl
2017-12-17 16:46 #6 av: Joí

#5 Förstår dig precis. Man känner sig inte riktig hel, men samtidigt går tomrummet inte att fylla igen med vem som helst för det känns ju också, som sagt, väldigt fel.

Blir lite lättad över att inte vara ensam om detta men samtidigt blir man ju lite ledsen över att andra också ska behöva känna såhär. :(

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.