Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1107 ggr
mörkaögon
12/15/17, 8:46 PM

En upplevelse

Sen jag började släppa taget om mitt krampaktiga avstånd till allt som har med "andra sidan" att göra, har det blivit en s k "ketchupeffekt". Upplevelserna avlöser varann! Jag vill berätta om min senaste upplevelse och jag vill gärna ha respons i form av tankar och åsikter om detta: 

För ett par veckor sedan följde jag med en bekant och besökte hennes dotter som bor ute på landsbygden i ett gammalt hus. Eftersom jag aldrig varit där tidigare fick jag en husesyn av det vackra gamla huset. När vi kom in i rummet som användes som matsal kände jag omgående en närvaro där. Bara en känsla, jag såg ingen och jag höll min känsla för mig själv tills vi var på hemväg, då jag berättade om den för väninnan som sa att det är många som upplevt det där. 

Några dagar senare hade jag en dröm. Jag drömde att jag stod i den där matsalen och tittade på matbordet. På en stol lite till vänster satt en äldre kvinna i svart, gammaldags klänning (ungefär en sådan klänning som man kan se på foton av kvinnor från förra sekelskiftet). Jag hörde inte att kvinnan sa något men hon förmedlade ändå att hon var där för att titta till det hela, att hon inte ville något ont men att hon höll koll på läget s a s. 

När jag vaknade kom jag ihåg drömmen mycket tydligt och idag berättade jag om den för min väninna som sa: "Sen vi var där på besök har ett medium varit där och berättade precis samma sak som du gör för mig nu". 

Skriv gärna era synpunkter på detta, tack! :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
bernadette
12/17/17, 12:08 PM
#1

Intressant.Jag tror du är mycket öppen för det andliga och kan vänta dig ännu fler upplevelser.Särskilt i början var det ofta genom drömmar som kontakten med det andliga var extra stark.

mörkaögon
12/17/17, 12:37 PM
#2

Spännande! Tack för din respons.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Upp till toppen
Annons: